riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Kampen deel 2

Posted by riaphilips op 11 september 2008

We blijven nog even bij de brug en de aangemeerde schepen.
IMG_8445.jpg picture by Variatie

IMG_8449.jpg picture by Variatie

En dan duiken we nu Kampen in……tenminste….?????
Iedereen weet al wel, dat ik helemaal verknocht ben aan Frankrijk, h�
Wat heeft dat nu met Kampen te maken, zul je zeggen…..
Nou…ik heb in Kampen een Frans sfeertje geproefd. Zal wel door het mooie weer komen, maar het was er wel…..
Kijk maar mee…
IMG_8625.jpg picture by Variatie

 photo IMG_8621.jpg

 photo IMG_8769.jpg

 photo Collagedeurkloppers.jpg

10 Reacties to “Kampen deel 2”

  1. Hahahahahaha…
    Waar het hart vol van is
    loopt het log van over!!
    Dat gaat naar Kampen en maakt
    Frankrijk-foto’s!
    Maar het ziet er leuk uit daar in
    Kampen Ria en ik vermoed dat je ons
    nog meer zult laten zien…….

    Fijne avond,
    beuzeblaadje

  2. Chris said

    Hm, Frankrijk in Kampen? Zo spaar je wel een hoop van je tijd nu niet meer naar Frankrijk te hoeven voor de sfeer!
    P.S. Nu ben ik ook nieuwschierig op dat wat komt!!! Hihihi

  3. Prachtig stukje Nederland dat Kampen. Het is dat ik daar zondags mijn (schone🙂 )wasje niet buiten mag hangen anders wilde ik er wel wonen

  4. Tiny said

    Grappig dat je weer zoveel deurkloppers gescoord hebt…:-)
    idd een beetje Franse sfeer die er hangt, gezellig.
    Wel droog gebleven, zie ook wel wolken ?
    Mooie stad, er zullen nog wel meer foto’s komen hoop ik.
    gezellig weekend en groetjes.

  5. Truus said

    Wat een prachtige serie Ria.
    De 2e foto is echt mijn favoriet, wat heb je DIE er mooi op staan zeg!!!
    Het doorkijkje is ook heel erg goed.
    Fijn weekend.
    Groetjes Truus

  6. marjolein said

    Prachtige serie..dat was de moeite van het wachten waard :))
    Jullie zijn wel van terras naar terras gehobbeld ?
    Maar wat een sfeer hangt daar…schitterend en weer heel wat kloppers gescoord.
    Heel fijn zonnig weekend, hier miezert het behoorlijk… BRRRR

  7. Dinie said

    Dat sfeertje is inderdaad snel gevonden.
    Vroeger wel eens in Kampen geweest, maar niet meer in de herinnering dat het er zo mooi is.

    Groetjes Dinie

  8. maha said

    Ja, de link is gauw gelegd.
    Mooie stad hoor, Kampen

  9. Ank said

    Jij weet het wel weer te vinden zeg!!! Ik ga trouwens helemaal voor het doorkijkje ook al zijn de deurkloppers ook niet te versmaden evenals de terrasjes!!
    Welterusten als je er aan toe bent!

  10. lenie said

    dat ziet er wel héél erg sfeervol
    uit …je zou toch denken …;)
    mooi zeilbootje is dat zeg ,
    maakt het weer super Hollands …
    alhoewel de route duidelijk
    van terras naar terras is geweest ..
    en dan stiekem belletje ..
    uhhhhhhh deurtje kloppen natuurlijk ;))
    fijn weekend ..en truste voor zo !

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
