riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Zuiderzeetocht deel 1

Posted by riaphilips op 23 mei 2010

Wat zijn we het Pinksterweekend goed begonnen, hè? Fantastisch weer was het gisteren.
Velen trokken er opuit…de één zocht een rustig strandje op, de ander stapte op de fiets en ik heb gewandeld.
Ik heb meegedaan aan de Zuiderzeetocht en heb de 25 km. afstand gelopen van Volendam,
via Monickendam naar Marken en van daaruit met de boot weer terug.
Ik heb enorm veel gezien onderweg en toon daarvan hier al een voorproefje.
Er volgen uiteraard nog veel meer logjes over deze wandeling….🙂

 photo IMG_8146.jpg

*

 photo IMG_8147.jpg

*

*

 photo IMG_7926.jpg

*

 photo IMG_7966.jpg

*

 photo IMG_7977.jpg

*

 photo IMG_7981.jpg

*

 photo IMG_7985.jpg

*

*

 photo IMG_8198.jpg

*

 photo IMG_8265.jpg

“Zie” ik jullie morgen weer????????????

4 Reacties to “Zuiderzeetocht deel 1”

  1. Meine Liebe jij wandelt er wat af🙂
    Ik wou dat ik dat ook kon maar mijn doorgezakte
    voet is nog lang niet aan de nieuwe zool gewend😦
    Leuk om in zo’n andere omgeving te lopen,
    wij hebben een fietstochtje van 40 km gedaan in een
    bekende omgeving: De Borkelt en Nijverdal.

    Ik denk dat ik niet wacht tot morgen maar gelijk
    verder ga :-))

  2. Ank said

    Dat je veel gezien hebt geloof ik zeker. Ik herken de huizen op Marken?!
    Prachtig die laatste foto, een Grutto?
    Ik spurt gauw naar je volgende log ;0)
    @ Ja Ank, dat is een Grutto…er zaten er veel.

  3. Mooi eerste logje van je wandeltocht en dat smaakt naar meer. Zeker omdat je met mooi weer hebt kunnen wandelen. En je hebt weer fraaie foto’s gemaakt onderweg. Leuk al die geveltjes. Ja het is een apart en mooi dorp en het is al heel lang geleden dat ik daar geweest ben.
    Dus ik kom morgen weer kijken, hoewel ik ook eerst wil fietsen, dus wanneer…en ik loop al zo achter met het reageren, maarja mooi weer, fietsen, tuinieren, enz.
    Groetjes
    OT Ja dat roze truitje had wel bekijks van andere wielrenners. Je zag ze toch wel kijken, maar zoveel rijden je niet voorbij en dan zeggen ze ook niet altijd iets. En al wandelend kun je gemakkelijker met iemand praten dan met iemand die je op de racefiets tegemoet komt.

  4. Tiny said

    Was genieten hè dit weer.
    Doet een mens goed, gisteren ook gewandelt en vandaag de tuin in😉
    Morgen in huis maar wat doen ;-(
    Mooie foto’s van alle mensen die er aan toe waren, lekker in de korte broek en shirtje.
    Mooie vogels heb je op de foto gezet, grappig al die jonkies die je nu ziet.
    Mooie huizen en geveltjes, ben er nooit geweest.
    Dus ben benieuwd naar het vervolg, dsu ben er morgen weer.
    Hoop dat de reactie geplaatst word want het is weer foute boel vanavond op heel veel logs.
    Irritant…
    Gezellige tweede pinksterdag en groetjes.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
