riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Zuiderzeetocht deel 2

Posted by riaphilips op 23 mei 2010

We wandelen weer verder……

 photo IMG_7922.jpg

*

 photo IMG_7935.jpg

*

 photo IMG_7936.jpg

*

*

*

 photo IMG_7973.jpg

*

 photo IMG_8000.jpg

*

*

 photo IMG_8006.jpg

*

 photo IMG_8014.jpg

*

 photo IMG_8019.jpg

*

 photo IMG_8021.jpg

*

 photo IMG_8023.jpg

*

*

 photo IMG_8175.jpg

*

 photo IMG_8179.jpg

*

 photo IMG_8204.jpg

*

 photo IMG_8209.jpg

*

 photo IMG_8211.jpg

*

 photo IMG_8225.jpg

*

 photo IMG_8247.jpg

Webbies…geniet van de 2e Pinksterdag…🙂

5 Reacties to “Zuiderzeetocht deel 2”

  1. Super, super, super!!
    Ik “val” sowieso finaal voor de
    bovenste maar het weiland met paarden en
    op de achtergrond zeilbootjes is ook SCHITTEREND!!!

    Doeiiiii,
    beuzeblaadje

  2. Leuk de fuut met het jonkie als passagier! En een plaatje dat lammetje en moederschaap. Toepasselijk nog een windwijzer met een schaap. Geweldig mooi vind ik de eerste foto met al de klaprozen. Jullie hadden wel prachtig wandelweer!
    Groetjes

  3. Lia said

    Wat een prachtige serie Ria, en weer vol variatie:-)
    Die laatste van de fuut vind ik supermooi!
    Jullie hadden er prachtig weer bij trouwens.

    groetjes en fijne avond!

  4. Tiny said

    Oh… wat mooi die laatste foto.
    met jonkie, ik vind een fuut altijd zo mooi,grappig ook.
    Ik zie ze alleen hier heel weinig.
    Mooi de kleine zwaantjes, wat een kleintjes nog.
    verder weer een afwisselende tocht geweest zo te zien, aan de waterkant, tussen de klaprozen, mooi zeg.
    Word je toch heel vrolijk van en zeker met dit mooie weer.
    Vandaag was er hier heel veel wind, wel zon…dus lekker voor de was ( maandag hè🙂
    groetjes en gezellige dinsdag.

  5. Ank said

    Prachtig!!! Paarden op de voorgrond en al die pleziervaartuigen erachter, super om te zien!!!! Die Fuut, jaloersmakend mooi, zo dichtbij!!! Jonge zwaantjes heb ik hier nog nergens gezien, ‘mijn’ zwanen hebben geen nest dit jaar :0( en het zwanenpaar in de volgende vijver hebben wel een nest maar geen eieren (meer).
    Vandaag ook lekker van het mooie weer genoten? Ik heb zowaar ook gewandeld en gefietst nog wel *lol*
    Welterusten!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
