riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Archive for 7 oktober 2010

Herfstbloem

Posted by riaphilips op 7 oktober 2010

Een typische herfstbloem is de Dahlia.
Deze Dahlia met haar zachte kleurtjes zag ik in Deventer bij kinderboerderij "De Ulebelt".
Ik heb er een collage van gemaakt…..

dahlia.jpg picture by Riaphoto

Posted in Algemeen | 7 Comments »

Herfst 6

Posted by riaphilips op 7 oktober 2010

Wat doe je als je niet kunt slapen? Je kruipt achter de pc en plaatst een log….
De reden, dat ik niet kan slapen is een gipsarm…het gips drukt op een spier bij de duim.
Daar moet straks nog maar even wat aan gedaan worden….
Ja…ik ben tijdens een fotowandeling uitgegleden (!!!) en heb daarbij hoogstwaarschijnlijk mijn linkerelleboog gescheurd.
De arm zit nu vanaf de hand  tot aan de oksel in het gips. 
Maar goed….jullie krijgen van mij wat paddo's te zien, die ik al klaar had staan…☺

IMG_3828.jpg picture by Riaphoto

IMG_3817.jpg picture by Riaphoto

IMG_3755.jpg picture by Riaphoto

IMG_3780.jpg picture by Riaphoto

IMG_3756.jpg picture by Riaphoto

IMG_3800.jpg picture by Riaphoto

IMG_3793.jpg picture by Riaphoto

IMG_3749.jpg picture by Riaphoto

IMG_3737.jpg picture by Riaphoto

IMG_3725.jpg picture by Riaphoto

IMG_3853.jpg picture by Riaphoto

IMG_3768.jpg picture by Riaphoto

IMG_3798.jpg picture by Riaphoto

IMG_3844.jpg picture by Riaphoto

IMG_3845.jpg picture by Riaphoto

IMG_3811.jpg picture by Riaphoto

IMG_3819.jpg picture by Riaphoto

IMG_3846.jpg picture by Riaphoto

Deze vlierbessen zijn inmiddels samen met wat appels in een potje beland…een gezond jammetje…☺
Van fotograferen komt nu even niets, maar mijn archief zit vol, dus daar kan ik nog wel even uit putten.
Ik ga mijn bed maar weer eens opzoeken….

 

Posted in Natuur | 13 Comments »