riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Archive for 13 oktober 2010

Geluk bij een ongeluk….

Posted by riaphilips op 13 oktober 2010

Ja…de foto hieronder is al weer verleden tijd….het gips is er gelukkig weer af en de elleboog bleek niet gebroken.
Het strekken en buigen is nog pijnlijk, maar daar komt hopelijk snel verandering in…ik ben druk aan het oefenen.

IMG_5018.jpg picture by Riaphoto

Ik ben te voet naar het ziekenhuis in Deventer gegaan en dan valt er onderweg heel veel te fliepsen.
Kijk maar mee……

IMG_5114.jpg picture by Riaphoto

IMG_5121.jpg picture by Riaphoto

IMG_5122.jpg picture by Riaphoto

IMG_5118.jpg picture by Riaphoto

Hieronder staat het mais nog op het land…..

IMG_5128.jpg picture by Riaphoto

en hier zien jullie, dat de Canadese Ganzen hun kostje bij elkaar scharrelen tussen de stoppels van het net geoogste mais….

IMG_5170.jpg picture by Riaphoto

Waarom deze gans mij wil immiteren begrijp ik niet….☺

IMG_5181.jpg picture by Riaphoto

Waar zit deze Koolmees naar te kijken?????

IMG_5137.jpg picture by Riaphoto

naar z'n neef, de pimpel, die de rietsigaren heel lekker schijnt te vinden…..

IMG_5157.jpg picture by Riaphoto

IMG_5156.jpg picture by Riaphoto

IMG_5142.jpg picture by Riaphoto

IMG_5189.jpg picture by Riaphoto

IMG_5190.jpg picture by Riaphoto

Toen kwam ik weer in de bewoonde wereld en zag ik dit!!!! Bussen zijn toch nét mensen, hè???

IMG_5187.jpg picture by Riaphoto

Ik ben weer een klein stukje natuurgebied ingelopen en zag daar verschillende vlinders.

IMG_5250.jpg picture by Riaphoto

IMG_5245.jpg picture by Riaphoto

Ook hoorde ik er gehakketak….dat bleek van deze Specht afkomstig te zijn, die hoog in de boom bezig was….

IMG_5227.jpg picture by Riaphoto

IMG_5213.jpg picture by Riaphoto

IMG_5207.jpg picture by Riaphoto

En als klap op de vuurpijl zag ik in de verte nog een buizerd….☺

IMG_5257.jpg picture by Riaphoto

Webbies…het was in alle opzichten een hele mooie dag voor mij. Ik ben weer helemaal blij ☺ ☺

Posted in Natuur | Getagged: | 8 Comments »