riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Zogend kalfje

Posted by riaphilips op 15 oktober 2010

Is het niet heerlijk, dat je rond deze tijd van het jaar nog steeds zulke tafereeltjes kunt zien in het weiland???

IMG_5289.jpg picture by Riaphoto

IMG_5294.jpg picture by Riaphoto

IMG_5298.jpg picture by Riaphoto

Webbies…ik wens jullie een heel fijn weekend.

8 Reacties to “Zogend kalfje”

  1. Jammer genoeg zie je dat nog maar zelden en
    worden nu de kalfjes het gehele jaar door
    op stal geboren en daarna bij de moeder weggehaald.

  2. rinus said

    Hoi
    Vroeger zag je dit tafereeltje veel , maar het komt er geinbaar weer helemaal in
    De foto zijn heel mooi
    Groetjes Rinus

  3. Tiny said

    Geweldige foto’s, vertederend.
    Idd verwacht je dat in deze tijd niet meer.
    Geen ballonvaart gemaakt lees ik, jammer.
    Ben wel benieuwd hoe je het vond, ik zou niet durven.
    Gezellige zondag en groetjes.

  4. Fokkio said

    Dit is prachtig om te zien.

  5. Wat een leuke serie! Is altijd mooi om te zien.
    Maar jammer dat het weer zo tegenvalt vandaag. Het is hier wel droog, maar een stevige wind, dus dat belooft weinig goeds voor je ballonvaart!
    Groetjes en een fijn weekend.

  6. Annette said

    Ik moet er om lachen, want dat kalfje heeft zulke leuke lippen! Vreemde kronkels maken mijn hersenen soms ;-). Ga je in een ballon? Pfft, wat een lef! Voor geen miljoen zou ik dat doen. Maar alvast veel plezier en ik verheug me nu al op de foto’s!

  7. Ank said

    Prachtig gezicht! Je kunt de hoorntjes ook al goed zien zitten bij het kalf!
    Het schijnt morgen goed weer te worden dus ik neem aan dat jullie luchtreis doorgaat. Heel veel plezier en een veilige vaart!
    Voor straks welterusten.

  8. wat een lief melkmuiltje 🙂
    vertederende foto’s!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
