riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Archive for 18 oktober 2010

Deventer

Posted by riaphilips op 18 oktober 2010

Vanmorgen was ik al vroeg uit de veren.
Ik had zoonlief beloofd om vanochtend bij hem thuis de timmerman te ontvangen, die nieuwe ramen in de keuken zou zetten.
De afspraak stond gepland om 8.00 uur, maar werd verschoven naar het begin van de middag.
Voor mij een mooie gelegenheid om weer eens wat foto's te maken op het Vogeleiland en in de uiterwaarden.
Ik begin bij het Vogeleiland en het park daaromheen…….

IMG_5395.jpg picture by Riaphoto

IMG_5393.jpg picture by Riaphoto

IMG_5540.jpg picture by Riaphoto

IMG_5392.jpg picture by Riaphoto

IMG_5380.jpg picture by Riaphoto

IMG_5378.jpg picture by Riaphoto

IMG_5377.jpg picture by Riaphoto

IMG_5521.jpg picture by Riaphoto

We steken de IJssel over….

IMG_5412.jpg picture by Riaphoto

IMG_5415.jpg picture by Riaphoto

IMG_5490.jpg picture by Riaphoto

We komen in de Ossenwaard, waar deze Konik paarden lopen te grazen….

IMG_5418.jpg picture by Riaphoto

IMG_5481.jpg picture by Riaphoto

Naast de Blauwe Reiger zaten er ook een aantal Zilverreigers…..

IMG_5461.jpg picture by Riaphoto

Posted in Dieren | 5 Comments »