riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Archive for 24 oktober 2010

Van de hak op de tak…

Posted by riaphilips op 24 oktober 2010

Ik zou dit log ook weer variatie kunnen noemen, maar voor de verandering noem ik het "Van de hak op de tak".
Vandaag gold deze uitdrukking ook voor het weer.
Het ene moment scheen de zon en prompt als ik de deur uit wilde gaan, begon het te regenen.
Maar de aanhouder wint en op een enkele bui na heb ik toch heerlijk in de zon kunnen wandelen.
Ik ben weer dicht bij huis gebleven…de Schipbeek geeft me variatie genoeg. Kijk maar weer mee….

IMG_5877.jpg picture by Riaphoto

IMG_5887.jpg picture by Riaphoto

IMG_5908.jpg picture by Riaphoto

IMG_5838.jpg picture by Riaphoto

IMG_5868.jpg picture by Riaphoto

IMG_5820.jpg picture by Riaphoto

IMG_5806.jpg picture by Riaphoto

IMG_5817.jpg picture by Riaphoto

Bij onderstaande foto is het maar goed, dat jullie het geluid niet horen…..☺

IMG_5825.jpg picture by Riaphoto

IMG_5873.jpg picture by Riaphoto

Bij het maken van onderstaande foto regende het behoorlijk, maar de ooievaar trok zich daar niets van aan…..ik dus ook niet…

IMG_5798.jpg picture by Riaphoto

IMG_5761.jpg picture by Riaphoto

IMG_5913.jpg picture by Riaphoto

IMG_5920.jpg picture by Riaphoto

IMG_5921.jpg picture by Riaphoto

IMG_5928.jpg picture by Riaphoto

En had ik eindelijk een Vlaamse Gaai in mijn eigen tuin, verstopte hij zich achter een grote tak!!!!!

IMG_5772.jpg picture by Riaphoto

Webbies…ik wens jullie een goed begin van de nieuwe week.

Posted in Natuur | 9 Comments »