riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Welkom op mijn fotografieweblog

Posted by riaphilips op 26 september 2011

Topweblog.1

12 Reacties to “Welkom op mijn fotografieweblog”

  1. Henk Bronswijk said

    Ha Ria,
    Wat maken jullie, Ank en jij, toch prachtige foto’s
    Echt genieten…

  2. Ik ben vertast wat een prachtige weblog hier wil ik nog vaker op kijken.

    Frans Prins

  3. DAg Ria

    vandaag sprak ik een klant, die mijn blog volgt. Ik had een link naar jouw blog geplaatst. Ze had gekeken en was heel erg onder de indruk, zei haar collega, dat hij ook gauw eens op jouw weblog moest kijken: “zulke mooie foto’s”
    Nico heeft zijn foto’s ook op de site gezet zag ik op twitter. Ik ga gauw eens kijken.
    Veel wandel/ fotoplezier

    groeten van Klaske

    • donald hatdh said

      Graag kom ik in contact met Ria Philips via de emailom een foto te mogen gebruiken.
      vr gr donald hatch

    • Donald, mijn advies is dat je haar een reactie stuurt op haar weblog. Dan kan ze via de mail contact met je opnemen

  4. Hannie said

    Via een link op de site van Klaske de Jong ben ik op jouw site terecht gekomen. Wat een mooie foto’s heb je geplaatst. Mijn complimenten.

  5. Voor het ontbijt in wandelhotel Alpina even naar je verslag gekeken: wat heb je er weer een mooi verslag van gemaakt.

  6. Roxmarie said

    Prachtige foto’s Ria! Ik geniet me jou van de natuur, door hoe jij de dingen fotografeert.

  7. Esther said

    Hoi Ria,

    Wat een prachtige foto’s heb je gemaakt in het parkl op de worp! We vonden het trouwens heel goed van je dat je ons gelijk herkende van Dickens!

    Groeten, Esther Verwoolde

  8. trees said

    Ria,
    Theo en ik kun je sterkte wensen met het spuiten dan ben je beslist met kerst weer thuis.
    Prettige dagen
    Trees

  9. oh, hier ben je Had al een tijdje geen fotot’s meer gezien van je, maar heb je nu teruggevonden op wordpress.com.
    hartelijke groet, Hilde

  10. Loes Laan said

    Prachtige foto’s Ria, hoewel ik wekelijks in Gouda ben heb ik op de foto’s beelden gezien die ik niet eerder heb opgemerkt. Heb je ook lekkere stroopwafels gekocht?

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
