riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Miniaturenbeurs, Arnhem.

Posted by riaphilips op 29 november 2011

Een aantal weken geleden bezocht ik, min of meer bij toeval, de miniaturenbeurs in Arnhem.
Ik had geen idee, wat me te wachten stond en heb er mijn ogen uitgekeken.
Wat gaat er veel om in zo’n wereld van miniaturen, zeg!  Niets is te dol!
Neem nou deze glasblazer…hij maakt glaasjes, potjes en vaasjes in miniformaat.
Kijk maar eens mee……

IMG_5992.jpg

*

IMG_5987.jpg

*

IMG_5988.jpg

*

IMG_5990.jpg

*

IMG_5990.jpg

Hier zie je een opstelling van een mini-apotheek, waar ook hele kleine glazen potjes op de plank staan.

IMG_5986.jpg

Morgen laat ik jullie wat levensechte popjes zien….. 🙂

7 Reacties to “Miniaturenbeurs, Arnhem.”

  1. ada said

    Glasblazen vind ik sowieso al heel knap en dan ook nog in miniatuur. Wat hebben mensen toch leuke hobby’s of is dit ook commercie. De delfs blauwe potjes staan daar ook mooi te pronken in zo’n authentieke apotheek.

  2. els said

    Wat een kunstwerken die kleine dingetjes.

  3. keyfo said

    Wist niet er zo’n beurs bestond,wat een vakwerk zeg.
    Mooi dat kleine flesje.
    Ben benieuwd naar de rest van je foto’s.
    groetjes en ’n fijne dag verder, de zon schijnt gelukkig 😉

  4. @ Nee, hij stond net in dat iets hogere vak 😉
    Maar ga zo de foto`s nog eens bekijken
    Dag

  5. Ank said

    Wat leuk dat je hier toch wat van laat zien! Knap hoor die glasblazer, ongelooflijk wat ze allemaal op schaal kunnen maken.

    Weltrusten!

  6. Wat mooi en bijzonder.
    Moet je wel vingervaste vingers hebben.
    En dat glazen potje is geweldig

  7. Wat een prutswerk om dat te maken. Daar moet je toch wel extra veel geduld en precisie voor hebben.
    Leuk die mini-apotheek, maar ik denk dat mijn buurvrouw blij is dat ze, behalve als apothekersassistente werken, niet de vloer hoeft te dweilen!
    Leuke foto van dat kleine glazen potje.
    Groetjes

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
