riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Karakterpoppetjes

Posted by riaphilips op 30 november 2011

De stand van Lisa Tabbanor uit Engeland toonde een scala aan handgemaakte
miniatuurpoppetjes….echte karakterpopjes, die je direct laten glimlachen 😉
Klik  HIER voor de website van Lisa. Ze maakt de popjes in de schaal 1:12 en 1:24
Kijken jullie met me mee ?…. 🙂

IMG_5952.jpg

*

IMG_5953.jpg

*

IMG_5954.jpg

*

IMG_5955.jpg

*

IMG_5956.jpg

*

IMG_5957.jpg

*

IMG_5958.jpg

*

IMG_5960.jpg

*

IMG_5962.jpg

*

IMG_5964.jpg

Je zou ze toch zo op je verlanglijstje voor Sinterklaar of de Kerstman zetten, hè 😉

7 Reacties to “Karakterpoppetjes”

  1. Om heel eerlijk te zijn vind ik het alleen leuk om er naar te kijken. Ik zou zoiets niet ergens neer willen zetten.
    Maar smaken verschillen en het is vreselijk knap gemaakt. Want daar valt niet over te twisten.
    Groetjes

  2. Lia said

    Wat leuk om te zien! denk dat je daar je ogen uitgekeken hebt:-)
    Mooie serie heb je ervan gemaakt Ria!

  3. wat een prachtige miniatuurpoppetjes, daar moet je echt veeeeeeel geduld voor hebben om die te maken!
    Ria, weet je nog van mijn giveaway, het bakkersgedichtenboekje? wel, je hebt een exemplaar gewonnen! Proficiat bij deze!. klik eens door naar http://doorhetoogvan.blogspot.com/2011/12/winnaar-giveaway-voor-mijn-eerste.html (want ik heb uiteraard jouw gegevens nodig, zodat ik het jou kan opsturen).
    hartelijke groet, hilde

  4. ada said

    Wat een prachtexemplaren. Mijn vraag is eigenlijk al beantwoord, je kunt ze kopen. Wel een heel orgineel cadeau idee.

  5. Annette said

    Ze zijn hartstikke leuk, maar er hangt wel een behoorlijk prijskaartje aan. Maar om zo, via jouw site, er naar te kijken is echt geweldig. Ik vind ze knap gemaakt. Die piraat vind ik het leukste en die dame in dat bad. GAAF.

  6. Geweldig…wat mooi
    En je moet bij elke wel glimlachen
    En je hebt zr ook prachtig gefotografeerd
    Steeds van andere kanten !
    Schitterende serie

  7. Ank said

    Er zitten mooie herkenbare karakters bij maar als ex-poppenmaakster (lang niet zo goed hoor) heb ik wel wat kritiek met name op de handen. Wel leuk dat je ze hier laat zien, oude tijden herleven voor mij ;0)
    Weltrusten!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
