riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Gebouw Aan de Stegge

Posted by riaphilips op 22 maart 2012

Zoals beloofd,  nu de foto’s van dit sprookjesachtige gebouw……
De architect van dit pand werd geïnspireerd door de beroemde Oostenrijkse architect Hundertwasser.
Ik had helaas alleen m’n telelens bij me en dat zorgde binnen wel voor beperkingen.

IMG_3120.jpg

*

IMG_3140.jpg

*

IMG_3123.jpg

*

IMG_3126.jpg

*

IMG_3127.jpg

*

IMG_3129.jpg

*

IMG_3130.jpg

*

IMG_3133.jpg

*

IMG_3136.jpg

*

IMG_3137.jpg

*

IMG_3138.jpg

*

IMG_3139.jpg

*

IMG_3141.jpg

*

IMG_3122.jpg

Ben je nieuwsgierig geworden naar het geheel binnen, kijk dan op de volgende link voor een 360º overzicht.
http://www.adsteggegoor.nl/rondleiding.asp

Morgen trekken we weer de natuur in. Loop je dan weer mee????

6 Reacties to “Gebouw Aan de Stegge”

  1. Een bijzonder gebouw en ook lekker kleurrijk. Bijzonder om daar in te werken lijkt me vergeleken bij de saaie gewone kantoren. Deze aannemer kun je zo te zien gerust iets laten bouwen, want er zijn voor sommige vormen wel vaklieden aan te pas gekomen die dat kunnen maken. Leuk dat je binnen mocht fotograferen.
    Je foto’s zijn ondanks alleen een telelens toch de moeite waard geworden.
    Groetjes

  2. Wat een mooi en apart gebouw.
    Top
    Je zal daar maar werken, leef je de hele dag in een sprookje
    Die beperking is niet te merken, zo mooi zijn je foto`s.
    En morgen sta ik weer klaar om met je mee naar buiten te trekken.

  3. Artmus said

    Er is nog niets verandert sind ik daar gefliepst heen zie ik.
    Het is geweldig.

  4. ankpot said

    Je hebt er mooie foto’s van gemaakt en wat boffen dat jullie binnen mochten fotograferen! Het is een heel bijzonder gebouw maar ik vind het wel meer iets voor een kleuterschool ofzo.
    Fijne dag!

  5. Natuurlijk loop ik dan weer mee maar ik wil eigenlijk
    nog eerst meer zien van a/d Stegge!! Geweldig de
    foto’s die je binnen hebt gemaakt, om daar receptioniste
    te zijn zeg…… een sprookje! Gaaf dat je ons wat van de
    binnenkant hebt kunnen laten zien en ik ga zeker nog
    even naar de link kijken!

    Geniet er van vandaag, gaat weer een topdag worden!
    Groetjessss,
    beuzeblaadje

    OT: Ik ga vanmiddag naar M, één van de kinderen is jarig dus
    zal best moeilijk zijn die eerste verjaardag zonder Martine.

  6. ada said

    Zijn inspiratie is duidelijk terug te zien. Wel heel apart deze inrichting en bijzonder dat je naar binnen kon en mocht fotograferen.
    Knappe rapportage (ondanks) de telelens.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
