riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Wandelvakantie in Zwitserland

Posted by riaphilips op 29 mei 2012

Begint het bij jullie ook zo te kriebelen met dit mooie weer?
Ik krijg in elk geval zin om er op uit te trekken en dat ga ik ook doen 😆
Morgen vertrek ik, samen met TruusW van “Wandel Kijk en Kiek”
naar Zwitserland voor een wandelvakantie in de bergen van Graubünden.
Ik ben als een kind zo blij, dat ik het stof en gruis van het eruit bikken van onze tegelvloer
voor anderhalve week kan verruilen voor de schone Zwitserse alpenlucht.
We verblijven in Wandelhotel Alpina in Tschiertschen  midden tussen de alpenbloemen.

CollageAlpina.jpg

Dit is dus mijn verblijf voor de komende 10 dagen.  De foto’s voor deze collage komen van de website van het hotel.
Mijn camera en  laptop gaan mee en ik ga jullie uitgebreid verslag doen van deze wandelvakantie, dus blijf me volgen… 🙂

Tot binnenkort. Groet, Ria.

11 Reacties to “Wandelvakantie in Zwitserland”

  1. Ben benieuwd of de plaatjes op de volgende
    loggen net zo mooi zullen zijn als deze 🙂

  2. keyfo said

    Wat leuk en gezellig dat jullie in die mooie omgeving samen gaan wandelen, zxal je goed doen.
    Veel plezier en ben benieuwd naar je foto’s en verhalen.
    Groetjes ook aan Truus.

  3. Zwaai nog even in de bus naar je 🙂

  4. Ik had je nog eerst even willen bellen maar het is er weer
    eens niet van gekomen 😦 Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier met z’n tweetjes,
    geniet er lekker van Ria je hebt het verdiend!

    Wat zal dit mooie plaatjes op gaan leveren…..

    AJUUUUUUS!
    beuzeblaadje

  5. Ik had al gekeken in de link in de mail waar je naar toe gaat, maar lijkt me prachtig.
    Vergeet maar lekker die vloer en heerlijk wandelen met je wandelmaatjes in een schitterende omgeving.
    Wij genieten wel van de ongetwijfeld prachtige foto’s die je gaat maken.
    Geniet ervan!!!!
    Groetjes

  6. ingrid janssen said

    Heel veel plezier en geniet er maar lekker van groetjes ingrid janssen

  7. artmus said

    Geweldig! Ik wens jullie heel veel plezier.

  8. Jenni said

    Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt want ook ik ben erg aan vakantie toe. Ga ik gewoon een heel klein beetje met jou mee op vakantie 🙂

  9. Hilde said

    oooh heerlijk Ria! geniet er van hé. Vergeet de wandelschoenen niet, en het fototoestel ligt zeker en vast al klaar naast de valies!!! Prettige vakantie! groetjes, Hilde

  10. Het ziet er geweldig mooi en veelbelovend uit en leuk dat je `misschien` doorlogt is helemaal leuk, kunnen we meteen meegenieten.
    Heel veel plezier en eerst stoppen en dan fotograferen hè, want die valkunsten van je moet je op die bergpaadjes niet hebben.
    Genietse !!
    Héél veel plezier !!
    Daaaaaaaaaaaaaaaag
    Auf wiedersehen 🙂

  11. Ank said

    Je had het me al laten zien maar nogmaals het ziet er fantastisch uit. Lijkt me een prachtige omgeving om schitterende foto’s te gaan maken. Ik kijk uit naar je verslagen! Geniet er maart lekker van!
    Groetjessssss!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
