riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Wintertijd

Posted by riaphilips op 28 oktober 2012

Afgelopen nacht kon de klok weer een uur terug. De wintertijd is weer ingegaan.

IMG_0535.jpg

De tijd, waarin we weer gezellig bij de open haard kruipen……

IMG_0509.jpg

De tijd, waarin we de sjaal weer tevoorschijn halen…….

IMG_0534.jpg

Het begon al meteen met nachtvorst……

IMG_0511.jpg

Maar goed…we zijn op alles voorbereid…..

IMG_0498.jpg

Ik wens jullie een mooi begin van de nieuwe week.

4 Reacties to “Wintertijd”

  1. Tiny said

    Leuke winterse dingen, gezellig zo’n stelletje.
    Het begin van de week van koud en nat, was afgelopen weekend beter.
    Wennen aan de tijd het is alweer zo vroeg donker, maar goed heeft ook wel wat.
    Kachel en kaarsjes aan.
    Groetjes

  2. Wat een leuk logje in winterse sferen! Maar dat past wel bij het weer van dit weekend.
    Ik ga vooral voor de foto van het hout, maar ook de laatste foto vind ik heel leuk!
    En ja de wintertijd is wel even wennen. Ik vind het nog maar niks dat het al zo vroeg donker is.
    Groetjes en een fijne nieuwe week.

  3. Wat een leuk al winters logje! Ik ga toch voor de foto met het hout. Dat vind ik zoals hier gehakt of gewoon de stammen altijd zo mooi. Maar de laatste foto vind ik ook wel heel erg leuk.
    En die sjaal dacht ik gisterochtend niet nodig te hebben net als mijn handschoenen. Echt koud, maar daar moeten we weer aan wennen.
    Groetjes

  4. Ank said

    Haha, leuk gedaan, je hebt leuke dingen gezien op de beurs maar ik vind het look met bevroren webjes toch eht mooist
    Fijne avond!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
