riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Buitenrondje, maar geen sneeuw….

Posted by riaphilips op 10 december 2012

Helaas…tegen de tijd, dat ik weer een buitenrondje kon doen, was de sneeuw verdwenen.
Daar ik achter elkaar last had van een bloedneus, kon ik pas later op stap gaan afgelopen zaterdag.
De zon scheen fel en zorgde ervoor, dat de sneeuw snel verdwenen was.
Ik ben naar de Winterfair bij Korenmolen De Leeuw gefietst.  Slechts een paar foto’s heb ik hiervan.
Verder toon ik wat foto’s van vogels in onze tuin en ik heb nog een duik in het archief gedaan.

IMG_2286.jpg

*

IMG_2287.jpg

*

IMG_2304.jpg

*

IMG_2305.jpg

*

IMG_2258.jpg

*

IMG_2246.jpg

*

IMG_1808.jpg

*

IMG_1176.jpg

*

IMG_1512.jpg

*

IMG_1169.jpg

*

IMG_1165.jpg

*

IMG_1164.jpg

*

IMG_1931.jpg

*

IMG_1507.jpg

*

IMG_1501.jpg

Sorry Marjolein…je had je zó verheugd op witte foto’s, maar helaas! Volgende keer beter…🙂
Ik wens jullie een fijne dag.

6 Reacties to “Buitenrondje, maar geen sneeuw….”

  1. Nu je bovenste foto geeft goed jullie winterweer weer🙂
    En je vogelopnamen zijn prachtig

    @Lees ik je verhaal nu pas🙂
    Was gisteren `op bezoek` bij een videopresentatie van Natuurmonumenten, waar ik ook in voor kwam, ik was nl geïntervieuwd over de Voornse duinontbossing🙂

  2. keyfo said

    Fijn dat je weer opgeknapt bent. Ik had het vorige week, keelpijn en niezen en koud.
    Gelukkig ging het na een paar dagen weer beter.
    Mooie foto’s van de vogels. Zie ze hier ook weer volop in de tuin, zo leuk.
    Jammer dat de sneeuw zo snel weg was, was zo mooi hier afgelopen donderdag.
    groetjes en fijne dinsdag !

  3. Hilde said

    de eerste foto met een laatste laagje sneeuw is erg stemmig Ria!
    en de vogeltjes ook natuurlijk!
    groetjes, Hilde
    http://stapjesonderweg.blogspot.be/

  4. Gelukkig dat je weer even naar buiten kon, want binnen zitten is niks voor ons!
    Bij mij springt de merel in de taxus er letterlijk en figuurlijk uit.
    Prachtige vogelfoto’s heb je neergezet. Ze laten zich best makkelijk fotograferen, want ze willen zo graag in de tuin komen eten.
    Ik hoop dat je snel weer helemaal de oude bent, maar nu is Ank in de lappenmand. Vanmorgen liep ik ook vreselijk te snotteren en niesen, maar nu is dat weer gezakt. Verder met de kerstboom en dan als hinderlijke onderbreking voor de jaarlijkse controle naar de cardioloog tegen half 3. Eerst maar eens al die snoeren er in hangen….dat vind ik vervelend werk, maar daarna wordt het leuk met versieren. De boom, een nepperd, staat al sinds gistermiddag met een paar versieringen er in, dus een minimalistische boom tot nog toe, maar hij wordt helemaal lekker bont!
    Groetjes

  5. Annette said

    Schitterende vogel foto’s. De mooiste vind ik die merel tussen die taxushaag. SUPER!

  6. Ank Pot said

    Jij bent in ieder geval weer in de benen, nu ben ik hartstikke ziek. Vanmorgen hoge koorts (is inmiddels wel wat gezakt gelukkig) maar ik ben zo slap als een vaatdoek dus ik duik mijn bedje weer in!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
