riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Ze zijn er weer…de Ooievaars.

Posted by riaphilips op 14 maart 2013

Na de mooie zonsopkomst van gisteren kwam er toch nog sneeuw.
Het ging op en af…deze sneeuw smolt weer door de zon en
daarna werd ik onderweg toch nog weer verrast door een nieuwe sneeuwbui.
Maarrrrr….de Ooievaars zijn inmiddels op hun nest in Bathmen neergestreken🙂

 photo IMG_6236_zps0432d833.jpg

*

 photo IMG_6237_zps5fb5dffa.jpg

*

 photo IMG_6241_zpsb6b27de3.jpg

*

 photo IMG_6244_zps31deb726.jpg

*

 photo IMG_6254_zps52ad6af9.jpg

*

 photo IMG_6259_zps2e585954.jpg

*

 photo IMG_6268_zps528dd3b5.jpg

Vannacht is er hier opnieuw een laagje sneeuw gevallen, maar de zon schijnt weer volop, dus dat zal wel weer snel verdwijnen.
Webbies…ik wens jullie een fijne dag.

4 Reacties to “Ze zijn er weer…de Ooievaars.”

  1. Annie said

    Prachtige foto’s van de ooievaars Ria. Ik wil ze ook graag fotograferen. Zou je mij willen vertellen waar hun nest is?

  2. Echte hartje winterserie is dit geworden, behalve de 2 bovenste foto`s dan🙂
    Die houden beloften in🙂.
    Wel mooi de crocusjes zo bedekt met dit poederlaagje.
    Hier was vannacht geen sneeuw, wel in Barendrecht en dat is 30 km !!

  3. Leuk dat de ooievaars ondanks het weinig lente-achtige weer al terug zijn gekomen. Mooi om zo’n nest in de buurt te hebben om te fotograferen!
    Ja, de sneeuw blijft maar komen. Het ziet hier ook weer goed wit. Prachtige sneeuwfoto’s! De wind gaat wel naar het zuiden, maar die brengt weer regen…..grrr.! Belooft dus niet veel goeds voor mijn uitje.
    Groetjes en alvast een fijn weekend!

  4. Ank Pot said

    Wat een mooie winterse serie Ria. Mooi dat de Ooievaars weer allebei veilig zijn gearriveerd. Laat ze met deze kou nog maar even rustig aan doen voor wat betreft het nageslachht ;0)
    Fijne dag! Hier ook zon en een wit laagje!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
