riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Ik zou willen vliegen als een vogel

Posted by riaphilips op 3 april 2013

 photo IMG_7499_zps44e035a7.jpg

*

 photo IMG_7503_zpsbdcea9d4.jpg

*

 photo IMG_7506_zps74ba758a.jpg

8 Reacties to “Ik zou willen vliegen als een vogel”

  1. Dag Ria

    wat een pracht foto’s van de zwanen. Schitterend .
    Ik had een reactie op mijn blog van iemand, die contact met je wilde omdat hij een foto van je wilde gebruiken. Vroeg je mailadres. Ik heb geantwoord, dat hij maar een reactie op je blog moest plaatsen.
    Hoop dat je snel ook voorjaarsfoto’s met ontluikend groen kunt plaatsen.

    groetjes Klaske

  2. artmus said

    Mooi gevangen Ria. Wat een elegantie in de lucht!

  3. Mooi zo in hun vlucht gevangen
    En hun geruis is altijd zo bijzonder hè ?
    Ik vlieg vandaag ook, maar dan anders🙂
    Zelfs het merk is hetzelfde🙂

  4. keyfo said

    Heel mooi !!
    Zou ook wel een vogel willen zijn, vloog ik naar warmere oorden.
    Groetjes

  5. Hilde said

    prachtig Ria!

  6. Prachtig de 2 zwanen samen in vlucht!! Schitterende foto’s!
    Groetjes

  7. Ank Pot said

    GEWELDIG! Die heb je mooi samen gevangen, prachtserie!

  8. ingrid janssen said

    Heerlijk he en geen zorgen of stress…… prachtige foto s hoor

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
