riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Over vliegen gesproken…..

Posted by riaphilips op 9 april 2013

Wintertijd, zomertijd….ik heb op het ogenblik heel weinig tijd😦
Ik vlieg van hot naar her en kom dus tijd tekort……

 photo IMG_7719_zpsec02bc7c.jpg

4 Reacties to “Over vliegen gesproken…..”

  1. Bedankt voor je uitleg en hou jezelf in de gaten hè ?
    Veel plezier met het opnappen😉
    Zij boffen maar met z`n handige moeder !

  2. Hetzelfde denk ik als de vorige “meiden” want op onze leeftijd moeten we niet meer té enthousiast aan de slag gaan!
    Prachtige foto van de zwaan. Kan zo naar de KLM, maar jammer genoeg hebben ze die fraaie reclame niet meer.
    Groetjes

  3. Denk je wel aan je gezondheid, want laagvliegen op onze leefttijd kan…..
    Ik mis je Schipbeek wel, maar dat merkte je al hè ?
    Dag

  4. Ank said

    Dat vermoeden had ik al, maar niet overdrijven hè!
    Prachtige foto van de vliegende knobbelzwaan!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
