riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Vogels

Posted by riaphilips op 10 april 2013

Afgelopen weekend ben ik druk geweest voor de tweedaagse wandeltocht van onze wandelgroep.
Appeltaarten bakken, foto’s maken en nog meer van dat soort zaken….
Naast de foto van de overvliegende zwaan uit mijn vorige log, heb ik nog meer vogels gefotografeerd.

 photo IMG_7718_zpseef20242.jpg

*

 photo IMG_7704_zpsfaa53c62.jpg

*

 photo IMG_7699_zps852d8567.jpg

*

 photo IMG_7685_zpsebb1008c.jpg

*

 photo IMG_7683_zpsfc2a9ef4.jpg

*

 photo IMG_7681_zps878e774b.jpg

*

 photo IMG_7656_zps75716f98.jpg

*

 photo IMG_7593_zps8dd0cebe.jpg

*

 photo IMG_7589_zpseaa3a950.jpg

5 Reacties to “Vogels”

  1. Heel mooi al de vogels en vooral de drinkende zwaan!
    Wat een lenige nek hebben die dieren. Zou ik niet kunnen en zeker niet nu, want ik heb al mijn kwaaie linker schouder en daar ben ik afgelopen nacht ook nog op gevallen. Lag te dromen dat ik me ergens vanaf liet rollen en toen lag ik op de grond naast mijn bed. Gelukkig niks gebroken, maar viel precies op mijn pijnlijke schouder en elleboog! Dan ben je wel gelijk wakker. Vandaag (dinsdag) in de middag een klein rondje gefietst op de stadsfiets en dat ging gelukkig weer….. Ik ga nog even kijken naar je duwtje in de goede richting!
    Groetjes

  2. keyfo said

    Mooi al die watervogels. Zwaan is mooi.
    Dit is het mannetje rietgors, ik had het vrouwtje in de tuin.
    Moest ook even goed zoeken wat het was, nooit eerder gezien.

    O.T je zei heldere foto”s van de ooievaars, heb een nieuwe powershot Canon SX 50 HS een mooie handige camera.
    De spiegelreflex word wat zwaar en soms lastig voor mijn handen.
    Groetjes

  3. artmus said

    Weet je wel zeker dat de appeltaarten goed geworden zijn? Moet ik niet even komen proeven ?

  4. Geweldig wat een gevleugelde vriendjes heb je vastgelegd🙂
    Maar die wegvliegende zwaan en rietgors stelen wel de show !

  5. Ank said

    Mooi hoor die overvliegende zwaan, en de Rietgors ook leuk, die zie ik hier nooit.

    @De pijn is een stuk minder maar met lopen voel ik het nog wel behoorlijk, we moeten het binnenkort maar weer eens met een dagje uit uittesten! het is zo wat lastig te beoordelen.

    Welterusten!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
