riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Schipbeeksurvival deel 1

Posted by riaphilips op 16 april 2013

Afgelopen zondag werd hier in Bathmen weer de Schipbeeksurvival gehouden.
Ik begin met wat foto’s van de kinderen, die daar bijzonder enthousiast aan meedoen.
Er is heel wat moed en doorzettingsvermogen voor nodig om de vaak hoge hindernissen te nemen.

 photo IMG_8108_zps091d3320.jpg

*

 photo IMG_8133_zpsdd9543ed.jpg

*

 photo IMG_8134_zpsd0d650b6.jpg

*

 photo IMG_8139_zps3f238d9e.jpg

*

 photo IMG_8145_zps237fc08c.jpg

*

 photo IMG_8147_zpsa2d831ab.jpg

*

 photo IMG_8161_zps04702d83.jpg

*

 photo IMG_8173_zps6833eb23.jpg

Wordt vervolgd….

5 Reacties to “Schipbeeksurvival deel 1”

  1. Annet said

    Geweldig mooie foto, die jongen op het touw! Als het mijn kind was kwam die groot aan de muur.
    Ik ga vaker op uw pagina kijken, wat brengt u o.a. Bathmen geweldig in beeld!

  2. Al heel leuke foto’s van de kinderen! Knap dat ze dat kunnen hoor, want zo lenig was ik op die leeftijd ook al niet. Ik ben meer van het duurvermogen.
    Mooie serie en belooft veel goeds voor de volgende!
    Groetjes

  3. Mickey said

    Aktiefoto’s! Wat knap dat ze al die hindernissen zo goed kunnen nemen! Ik denk niet dat ik het er zo goed af zou brengen!
    Nog een prettige avond! groetjes Mickey

  4. Alle foto`s van de verschillende kinderen kunnen aan de muur
    Wat een aktie en durf
    Heerlijke beweeglijke log

  5. Ank Pot said

    Ja wat een doorzettingsvermogen hebben we gezien, ik doe het ze niet na maar ik mag er graag naar kijken *lol*
    Foto 6 is mooi!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
