riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Roze

Posted by riaphilips op 24 april 2013

Laten we er maar eens een roze donderdag van maken.
Heerlijk, dat de temperatuur nu zo aangenaam is.

 photo IMG_8986_zpsdde4cdbe.jpg

Webbies…geniet ervan!!!

3 Reacties to “Roze”

  1. Mooi is al je roze en die blossom is net een bedje, zo mooi hè ?

  2. Mooi roze van de bloesem! Bij een van de achterburen staat ook een boom op “springen”.
    Een fijne dag en vanmiddag zal je niet van de boulebaan afwaaien!!
    Groetjes

  3. Ank said

    Laten we dat maar doen en deze mooi foto helpt daar bij. Ik zie dat je dus wel bloesem hebt gevonden, in je eigen tuin? Die van mij staat ook op barsten.
    OT: Vandaag ben ik m’n bed weer uit. Heb heel veel geslapen, ook overdag, en veel getranspireerd en voel me nu wel wat beter, maar de dag is nog jong……
    Groetjesssss!!!!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
