riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Vlinders

Posted by riaphilips op 1 mei 2013

Zou het een goed vlinderjaar worden?
Deze vlinders zag ik vandaag voorbij komen, toen ik een stukje langs de Schipbeek wandelde.

 photo IMG_9191_zps7ca3cf3c.jpg

*

 photo IMG_9204_zpsed22629b.jpg

*

 photo IMG_9211_zpsc23ddea1.jpg

*

 photo IMG_9214_zps1f9656f5.jpg

*

 photo IMG_9218_zpse1fef0f9.jpg

*

 photo IMG_9229_zpsff471555.jpg

Ik vind het in elk geval een mooie score voor een uurtje wandelen.

8 Reacties to “Vlinders”

  1. keyfo said

    Ik hoop ook dat er meer zijn dan vorig jaar.
    Hier nog niet veel gezien in de tuin, maar er bloeit nog te weinig hier.
    Je hebt ze er mooi op gezet.
    Groetjes en een fijn zonnige maandag.

  2. Je hebt al aardig wat soort “verzameld”!
    Ik hoop dat het een beter vlinderjaar wordt dan vorig jaar. Maar ik moet volgende week ook wat planten aanschaffen, waar ze op af komen.
    Nu heb ik alleen witjes en citroentjes gezien.
    Groetjes en een zonnig weekend!

  3. Mickey said

    Mooie score inderdaad. het zijn allemaal mooie vlinders! al zie je het oranjetipje niet zo vaak voorbij komen hier.

  4. Dan heb je al aardig wat verschillende soorten vlinders gezien.
    En die citroenvlinder zat wel héél mooi stil !
    Hopelijk volgen er meer van dit soort mooie vlinderfoto`s?

  5. Hilde said

    mooi! ik word altijd blij als ik vlinders spot!!!

  6. Ank said

    Prachtig zoals die Citroenvlinder mooi uitkomt tegen dat dorre blad! Jij hebt al heel wat verschillende soorten vlinders gezien, inderdaad een mooie score voor een uurtje wandelen.
    Fijne dag!

  7. Heel mooi! Vorig jaar pas ontdekt dat vlinders netzo of zelfs mooier zijn dan menige bloem.

  8. ingrid janssen said

    ziet er weer prachtig uit hoor. Maar volgens mij ga jij nooit zonder een camera de deur uit klopt dat? hihihihi

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
