riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Hemelvaartsdag

Posted by riaphilips op 10 mei 2013

Het was een uitgelezen dag om te fietsen.
Hier in Bathmen was een tocht uitgezet door de directe omgeving.
Onderweg viel er van alles te beleven en aan het eind was het op de Brink nog lang gezellig.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

6 Reacties to “Hemelvaartsdag”

  1. Mickey said

    Mooi portretten, dat manneke met die vergrootglas in zijn hand, prachtig! Je weet de sfeer en de mensen goed neer te zetten!

  2. keyfo said

    Wat gezellig, leuke rol om de hele dag in bed te liggen, pispot erbij😉
    Ziet er allemaal gezellig en vrolijk uit. Leuk die oude ambachten.
    Die grote bellenblaas heb ik op school met de kinderen wel eens gedaan, leuk.
    “grappig “die man met zijn vergrootglas. Maar hij zingt mee. Leuk toch.
    Groetjes en fijne dag verder.

  3. Leuk zo’n fietstochtje, hoewel dat bij mij op Hemelvaartsdag iets minder goed afliep.
    Gezellig zo’n happening in het dorp! En leuke foto’s. De ganzen zijn altijd leuk.
    Groetjes

  4. artmus said

    Het lijkt wel koningsdag. Die ganzen…..geweldig! Mooie serie Ria.

  5. Dat mannetje met vergrootglas viel me al bij de 1-ste foto op.
    Geweldig en wat doet hij zijn best, vertederend
    En op die Brink ziet het er wel erg gezellig uit.
    Hadden zelfs hun bed meegenomen, waren dus niet weg te slaan.

  6. Ank Pot said

    Wat een leuke gezelligheid op Hemelvaartsdag. Die man met z’n vergrootglas vind ik prachtig, hij is ook nogal apart opzij neergezet, zou hij de juiste noten nog wel kunnen vinden? *lol*
    Vrolijke foto’s ook van die ‘Russische’ groep.

    OT: Ik mail je vandaag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
