riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Amsterdamse Waterleiding Duinen deel 3

Posted by riaphilips op 16 mei 2013

Opnieuw hebben Ank en ik een heerlijke dag doorgebracht in de Amsterdamse Waterleiding Duinen.
Het was schitterend,  zonnig weer en we hebben enorm genoten van de flora en fauna.
Het begon meteen al goed op het station in Deventer, waar ik dit bolgewasje fotografeerde.

Ik heb nog even getwijfeld of ik de auto of de trein zou nemen, maar de auto’s stonden allemaal met de neus
de verkeerde richting uit, dus werd het de trein🙂

Deze man had duidelijk een andere bestemming…..

Hij heeft veel moois gemist….kijk maar even mee…

Ω

Ω

Ω

Ω

Ω

Ω

Ω

Ω

Ω

Wordt vervolgd…..

6 Reacties to “Amsterdamse Waterleiding Duinen deel 3”

  1. Ank Pot said

    Die eerste foto van de AWD met dat riet moet je eens nader bekijken wat er rechts in het water staat/ligt, dat zou maar zo een beest kunnen zijn!

    groetjesssss!!!!

    • riaphilips said

      Ik moet je teleurstellen, Ank! Het heeft wél de kleur van een vos, maar het is, na uitgebreide inspectie, een doodgewone rietpluim…..

  2. Hannie. said

    Hele mooi foto’s. Wat doet de zon toch veel om het nóg mooier te maken.

  3. Wat zijn die duinen stuk groener, voller, ik bedoel meer bebost dan vroeger !
    Er zitten weer knappe foto`s bij
    En het weer speelde gelukkig ook mee hè ?
    Had je daar vandaag niet moeten lopen😦

  4. Ank Pot said

    Wat was het een heerlijke dag en mijn knie heeft het perfect doorstaan!! :0) Die foto van het konijn is super, bij mij niet gelukt helaas! Prachtfoto ook van de specht. Ik ben op het blog begonnen met het hagedisje ;0)

    Groetjessss!!!!

  5. Henk Smit said

    Prachtige foto’s Ria

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
