riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Amsterdamse Waterleiding Duinen deel 4

Posted by riaphilips op 20 mei 2013

Ik ga weer verder met foto’s van de schitterende natuur in de Amsterdamse Waterleiding Duinen.

*

*

Maar natuurlijk fotografeerden we ook reeën Damherten, die zijn daar altijd te zien.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Als klap op de vuurpijl, zag Ank plotseling een Zandhagedis, die in eerste instantie wegkroop,
maar toch aarzelend terugkwam en zich toen gewillig liet fotograferen.
Ik moet wel zeggen, dat wij onze adem inhielden…zo bang waren we, dat hij weer weg zou schieten.

*

*

*

*

*

*

*

Webbies…morgen zoek ik het weer dichter bij huis….ik heb namelijk hele mooie foto’s gemaakt op landgoed Dorth.
Ik wens jullie een fijne dag.

3 Reacties to “Amsterdamse Waterleiding Duinen deel 4”

  1. artmus said

    Wat geweldig die hagedis !

  2. Wat mooi weer
    Dat jullie genoten hebben is wel duidelijk
    En die hagedis die is echt nieuwsgierig !!

  3. Ank Pot said

    Even een verbetering: we hebben Damherten en geen Reeën gefotografeerd.
    Je hagedisfoto’s zijn ook super geworden en je foto van de koppies tussen het groen is schattig. Wat hebben we een geluk gehad met het mooie weer!

    Bedankt voor je foto’s in de mail!
    Fijne avond!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
