riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Een nieuw begin….deel 3

Posted by riaphilips op 23 mei 2013

Ik ga verder met de foto’s, die ik eerste en tweede Pinksterdag gemaakt heb bij het landgoed Dorth.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Op een gegeven moment had ik een Libel aan m’n broek hangen. Vliegen kon hij nog niet.
Ik heb hem even op mijn stuur gezet om een foto te maken en vervolgens in het gras om verder te drogen.

Ik hoop, dat ik het komend weekend wéér van die mooie foto’s kan maken.
Intussen ben ik nog steeds aan het klussen bij zoonlief, maar het einde is in zicht🙂

Eén reactie to “Een nieuw begin….deel 3”

  1. Ank Pot said

    Beeldschone foto’s heb je gemaakt!!! Je ree staat mooi tussen de uitgebloeide paardenbloemen maar ik ga dit keer voor de prachtige Lakenvelder koppies!
    Fijne avond!
    groetjes van Ank

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
