riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Een nieuw begin….deel 4

Posted by riaphilips op 24 mei 2013

Vandaag, na het werk bij zoonlief, weer even naar landgoed Dorth gefietst om foto’s te maken.
Ik werd beloond met een paar topfoto’s, dus ik ben weer helemaal gelukkig🙂

https://i0.wp.com/i36.photobucket.com/albums/e43/Variatie/Dorth/IMG_0434_zps4737a90f.jpg

*

*

*

*

*

*

Heb een fijn weekend allemaal.

4 Reacties to “Een nieuw begin….deel 4”

  1. OT: Niet netjes maar ik gebruik je log even om je te vragen of je even je
    mail wilt lezen🙂 Zal binnenkort even weer serieus op je log reageren!!

    Groetjesssss

  2. Hannie. said

    Gisteren zat er een eerste vuurjuffer bij de vijver in mijn tuin. Door jouw eerste berichten van de uitgekropen Libellen ben ik extra gaan opletten. Prachtige scherpe foto’s.

  3. keyfo said

    Prachtige foto’s Ria, zo scherp. Heb helaas hier nog geen libelle’s of juffers gezien bij de vijver. Kijk er naar uit. Kan ik mooi de camera uit proberen. Heb er nog weinig macro’s mee gemaakt. Succes met de bakkerij. Wat zwaar zeg en dan nog klussen. Denk aan jezelf. Gezellig weekend en groetjes.]

  4. Ank Pot said

    Zeker topfoto’s, ze zijn geweldig!!! Wat zul jij genieten daar op Dorth! En ik geniet van jouw foto’s.
    Ik heb op jouw advies bij de Dobbe nogmaals gezocht maar niets te vinden hoor, zie daar ook vrijwel nooit Libellen vliegen.

    Fijne avond!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
