riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Bijzondere ontmoeting

Posted by riaphilips op 27 mei 2013

Gisteren had ik een ontmoeting met een ree. Volgens mij was het dezelfde ree als vorige week.
Ik kwam aanfietsen en hij ging niet voor me op de vlucht, maar bleef me recht aankijken.
Ook toen ik afgestapt was en een foto had gemaakt, bleef hij gewoon staan.
Ik liep verder en maakte weer wat foto’s en toen liep hij rustig verder.
Aan het eind van het pad bleef hij nog even staan, keek opzij en verdween weer in het bos.
In de Amsterdamse Waterleiding Duinen verwacht je zo’n reactie wel van het wild, maar niet in Dorth🙂

*

*

*

*

Webbies, geniet van deze mooie dag!

4 Reacties to “Bijzondere ontmoeting”

  1. mini said

    Haar jong lag misschien dicht bij haar , en dan gaan ze er niet zo snel vandoor .

  2. artmus said

    Bofbibs!

  3. Hilde said

    prachtig! ik heb al hertjes gezien in het wild, maar nog nooit van zo dichtbij!🙂
    zonnige groet, Hilde

  4. Ank Pot said

    Nee dat verwacht je zeker niet, leuk hoor en mooie foto’s!
    Fijne zonnige dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
