riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Natuur dichtbij….

Posted by riaphilips op 29 mei 2013

Een aantal foto’s, die ik maakte langs de Schipbeek, waar de Weidebeekjuffer, nu het riet weer groeit, veelvuldig te zien is.
Ook nog een paar foto’s, gemaakt op het landgoed Dorth.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Op het moment regent het hier, maar gisteren hebben we genoten van een heerlijke zonnige dag🙂
Ondanks die regen, wens ik jullie toch een heerlijke dag toe.

2 Reacties to “Natuur dichtbij….”

  1. Geweldig mooie foto’s van dit prachtige gebied. Bijna 2 jaar geleden heb ik daar ook rondgekeken, zoals je nog wel weet en je mag je gelukkig prijzen om zo’n mooi gebied bijna in je achtertuin te hebben. Hoewel ik zelf niet mag mopperen, maar ik mis eigenlijk het water. Is er wel, maar daar kun je niet gemakkelijk lopen. Laat staan met de fiets.
    Groetjes

  2. Ank Pot said

    Wat woon je toch in een mooi gebied! Die Weidebeekjuffers zijn werkelijk prachtig. De Soldaatjes voeren wel een ‘hoogstandje’ uit *lol*
    Hier kwam het ook met bakken de hemel uit maar op dit moment is het even droog maar wel kil en grijs. Gisteren was het prachtig, lekker bij de jonge zwanen gezeten.
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
