riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Mengelmoesje

Posted by riaphilips op 30 mei 2013

Voor vandaag heb ik een mengelmoesje aan foto’s.
O.a. van een bezoek aan Deventer op een mooie dag vorige week,
een wandeling langs de Schipbeek, mijn tuin en het landgoed Dorth.

*

*

*

*

*

Deze jonge ganzen gaan op de loop voor een indrukwekkende stier….

*

*

*

*

*

*

*

 photo IMG_0481-1_zps4c7db6d3.jpg

*

 photo IMG_0612_zpsb8a02057.jpg

*

*

 photo IMG_0501-2_zpseea74490.jpg

Ik ga er een paar dagen tussenuit om nieuw fotomateriaal te vergaren  :)  Al vast een fijn weekend gewenst.

3 Reacties to “Mengelmoesje”

  1. keyfo said

    Mooi en heel gevarieerd !!!
    Vind de juffers en libellen mooi,zie ze hier nog niet zoveel bij de vijver.
    Die brlauwe regen is mooi, de buren hebben het hier en ik geniet mee ;-0
    Hoop dat je aan het genieten bent en je archief weer goed gevuld is als je terug komt.

    Groetjes

  2. Ik begin maar bij de laatste log en zal dadelijk de oude bekijken, want als je eenmaal gigantisch achterloopt heb je het gevoel dat nooit meer in te halen.
    Maar moest zojuist heel erg aan je denken, want er zat een hoornaar binnen…..! Nu al. Wat een grote beesten zijn dat toch. Dus na een paar klappen ligt die nu min of meer dood in de tuin. Je kunt minder gekke dingen bedenken om iemands log te bekijken…!
    Maar prachtige serie. Er is ondanks het mindere weer zoveel moois te zien en leef me ook zo af en toe uit op bloemen, bloesem e.d. Begin het eindelijk met deze camera, nu die alweer bijna op zijn laatste pootjes loopt, door te krijgen hoe je dat moet doen. Hoewel ik nog wel even van plan ben nog met deze door te gaan, want nog wat andere aankopen staan op het programma. Rutte roept dat we moeten consumeren. Ik doe niet anders, maar aan het eind van de maand moet mijn begroting wel kloppen! En heel blij met mijn jonge nieuwe auto, want wat een verschil met mijn oude beessie!
    Groetjes en fijne dagen (naar zee?) met een beetje zonnig weer.

  3. Ank Pot said

    In deze log gaan voor mij de Libellen en Juffer met de eer strijken. Heerlijk gevarieerd log, wat een prachtige Wisteria op de eerste foto, als ik dat zo zie vind ik het jammer dat ik hem niet meer in de tuin heb.
    Heel veel plezier op jullie tripje ;0)

    groetjes van Ank

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
