riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Zee en strand

Posted by riaphilips op 12 juni 2013

Voor een landrot is het heerlijk om af en toe van de zee en het strand te genieten
en dat kan volop in de omgeving van Oostvoorne.

 photo IMG_2429.jpg

*

 photo IMG_1571.jpg

*

 photo IMG_1574.jpg

*

 photo IMG_1581.jpg

*

 photo IMG_1569.jpg

*

 photo IMG_1552.jpg

*

 photo IMG_1537.jpg

*

 photo IMG_1532.jpg

*

 photo IMG_1528.jpg

*

 photo IMG_1526.jpg

*

 photo IMG_1525.jpg

Hier trek je dan wel even je wenkbrauwen op als je ziet, wat hier allemaal op de achtergrond staat.
Kijk je om, dan zie je een prachtig stuk natuur….”????”

 photo IMG_1510.jpg

*

 photo IMG_1508.jpg

*

 photo IMG_2427.jpg

Wordt vervolgd……

4 Reacties to “Zee en strand”

  1. Heerlijk aan de zee! Ik krijg gelijk weer heimwee naar mjn laatste vakantieplekje.
    Het blijft genieten aan de kust en geen dag is hetzelfde.
    Fraaie serie met leuke en mooie details. Nog lekker rustig en dan kun je naar hartelust fotograferen.
    Beetje komisch dat bordje “beschermd natuurmonument” terwijl je daar achter de hoogspanningsmasten van de maasvlakte ziet….!
    Groetjes

  2. keyfo said

    Heerlijke foto’s. MIjn favoriete plekje, het strand en de duinen.
    Lekker als het niet zo druk is.Julle zullen genoten hebben.
    Groetjes

  3. Oh…wat mooi zijn je foto`s en zo heerlijk `kus(t)achtig`
    Voor deze zeebewoner is het altijd `benauwd` in het binnenland🙂 (Wat is de mens toch een gewoontediertje hè ?)
    Je bent dus niet op of langs het naturistenstrand geweest :-0… ?????
    Ik geniet bij jou van mijn `achtertuinstrand`
    Heerlijke serie weer.

  4. Ank Pot said

    Wat een zalige serie is dit, elke foto heeft dat typische, dat speciale van het strand en de zee wat ook ik ‘binnenlander’ zo aantrekkelijk vind.
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
