riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Libellen

Posted by riaphilips op 18 juni 2013

Ik onderbreek mijn serie over Oostvoorne even voor wat foto’s, die ik onlangs
gemaakt heb van libellen en juffers in mijn eigen omgeving.

 photo IMG_2192.jpg

*

 photo IMG_2397.jpg

*

 photo IMG_2401.jpg

*

 photo IMG_2406.jpg

*

 photo IMG_2408.jpg

*

 photo IMG_2413.jpg

*

 photo IMG_2422.jpg

*

 photo IMG_2430.jpg

*

 photo IMG_2583.jpg

*

 photo IMG_2591.jpg

*

 photo IMG_2598.jpg

*

 photo IMG_2088.jpg

Er wordt druk gewerkt aan het nageslacht…..

 photo IMG_2601.jpg

Ik wens jullie allen een heerlijke zomerse dag….geniet ervan!

6 Reacties to “Libellen”

  1. Ik ben al blij als ik al per ongeluk een waterjuffer op een waterlelieblad fotografeer.
    Fraaie serie Ria en met dit weer komen ze vast graag tevoorschijn.
    Groetjes

  2. keyfo said

    Mooi !!! ik heb ze hier nog maar heel weinig gezien.
    Fijn dat je de namen erbij hebt gezien, kan ik altijd even terug zoeken.
    Prachtige serie, ik vind het zo leuk om ze te fotograferen.
    Groetjes

  3. gevangen said

    Wat mooi prachtig. Het lukt mij haast nooit om een mooie scherpe macro foto te maken. Vind het altijd heel knap.

  4. ingrid janssen said

    wat een prachtige foto s …. echt super

  5. Prachtige serie en de ene macro is nog mooier dan de andere
    Poeh…..geweldig

  6. Ank Pot said

    Jemig op de laatste foto groepssex en dat op de vroege morgen!!! *lol*
    Het paringswiel van de Bruine Korenbouten heb je werkelijk prachtig vastgelegd, heel mooi! Waarom heten die beestjes bruin terwijl ze blauw zijn, vraag ik me af.
    Prachtige serie!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
