riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Een wereld van verschil….

Posted by riaphilips op 1 juli 2013

Sinds ik fotografeer is een wandeling niet meer een gewone wandeling, maar een ontdekkingstocht.
Je ziet vanuit je ooghoeken iets bewegen en door het oog van je camera ontdek je, hoe mooi zelfs de kleinste insecten soms kunnen zijn.

 photo IMG_3065.jpg

*

 photo IMG_3090.jpg

*

 photo IMG_3097.jpg

*

 photo IMG_3278.jpg

*

 photo IMG_3373.jpg

*

 photo IMG_3374.jpg

*

 photo IMG_3375.jpg

*

 photo IMG_3415.jpg

*

 photo IMG_3384.jpg

*

 photo IMG_3392.jpg

*

 photo IMG_3451.jpg

*

 photo IMG_3527.jpg

Ik wens jullie een fijne dag!

5 Reacties to “Een wereld van verschil….”

  1. Geweldig mooi is deze serie weer geworden.
    De één nog mooier dan de ander
    Er zitten prachtige scherpe mooie macro`s bij.
    En je had ook goed een paar aanvliegroutes te pakken🙂

  2. keyfo said

    Mooi al die insekten, zie er niet zoveel nog.Maar ik let nog teveel op uitgevlogen vogeltjes.
    Inderdaad kijk je heel anders als je aan de wandel bent.
    Hoewel ik meer fiets op het moment en dan regelmatig af stap.
    Vind de foto van de juffers die zich verstopt heel leuk.
    Groetjes en fijne dinsdag

  3. els said

    Het lukt echt niet meer om gewoon maar een stukje te gaan lopen.

  4. wat een geweldige serie. Inderdaad als je er op gaat letten zie je steeds meer interessante kleine dieren of bloemen om te fotograferen

  5. Ank Pot said

    Op dezelfde manier zit in de tuin, als er iets beweegt dan ga je op onderzoek uit en ziet vaak de mooiste insecten! het is een prachtige wereld en daar zie ik hier mooie voorbeelden van. De foto van het Dikkopje met vlieg vind ik prachtig! mooi zoals het licht er op valt!
    Fijne dag! (Hier geen zon)

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
