riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Windwijzers in Oostvoorne

Posted by riaphilips op 12 juli 2013

Tijdens onze vakantie in Oostvoorne heb ik weer heel wat windwijzers gefotografeerd.
Er zaten hele leuke exemplaren tussen.

 photo IMG_1338.jpg

*

 photo IMG_1335.jpg

*

 photo IMG_1265.jpg

*

 photo IMG_1254.jpg

*

 photo IMG_1111.jpg

*

 photo IMG_1110.jpg

*

 photo IMG_1264.jpg

*

 photo IMG_1255.jpg

*

 photo IMG_1091.jpg

*

 photo IMG_0940.jpg

*

 photo IMG_0993.jpg

*

 photo IMG_0995.jpg

*

 photo IMG_1092.jpg

*

 photo IMG_1093.jpg

Ik wens jullie een fijn weekend met, zo mogelijk, weinig wind…….🙂

5 Reacties to “Windwijzers in Oostvoorne”

  1. keyfo said

    Zitten hele mooie tussen, zie ze hier in bepaalde dorpje ook wel veel.
    heb er ooit een paar op de foto gezet, vind ook de eerste het mooist.
    Groetjes

  2. Wat leuk zijn ze allemaal, hopelijk stuur je me niet die kant op om ze allemaal te zoeken.
    En volgens mij is IH(1-ste reageerster) mijn vroegere achterbuurvrouw🙂
    En de wind heeft naar je geluisterd en hij is hier goed gaan liggen.
    Daaaaag

  3. Ineke Holm said

    Wat een prachtige windwijzers!
    Als inwoner van Oostvoorne zal ik ze allemaal gaan zoeken!!
    Groet, Ineke

  4. els said

    De eerste vind ik het leukst. Lijkt me leuk boven op onze boomhut.

  5. Ank Pot said

    Geweldig leuke serie! De eerste vind ik meteen de mooiste, prachtig van vorm. Leukste vind ik Goofy natuurlijk. Sommigen hebben al heel wat stormen doorstaan zo te zien!
    Fijne dag! (Hier regent het!)

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
