riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Vlinders

Posted by riaphilips op 17 juli 2013

In Duitsland fotografeerde ik een aantal mooie vlinders.
O.a. het Dambordje…een vlinder, die in Nederland slechts in Limburg voorkomt.

*

*

*

*

*

Maar ook de Sint-Jansvlinder……

*

*

*

*

4 Reacties to “Vlinders”

  1. Mickey said

    Wat een mooie vlinder. Heb deze zelf nog nooit gezien. de sint Jansvlinder echter wel. je hebt ze mooi op de foto gezet! Leuke serie!
    groetjes Mickey

  2. Wat een bijzondere is dit, nog nooit gezien en hij doet zijn naam eer aan🙂
    Prachtige macro`s en je zat goed op een aanvliegroute🙂

    @ De bollen en de taartjes waren héérlijk🙂

  3. Hannie. said

    Wat een prachtige vlinder is het Dambordje. Ik kende hem al uit mijn vlinderboek. Als de vleugels dicht zitten vind ik hem het allermooist.
    Fijn dat je hem tegenkwam.

  4. Ank Pot said

    Leuke vlinder dat Dambordje, daar had ik nog nooit van gehoord, laat staan wat van gezien. Tja en de Sint Jansvlinder, jij hebt hem wel goed in beeld gekregen, ik denk inderdaad dat die van mij er ook eentje was.
    Groetjessss!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
