riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Meer vlinders in Duitsland

Posted by riaphilips op 21 juli 2013

Naast het Dambordje en de Sint-Jansvlinder, die ik ook hier nog weer aan bod laat komen, heb ik ook nog andere vlinders kunnen vastleggen.
Het veld, waar ik ze fotografeerde ligt op nog geen 5 minuten van ons vakantieadres in Winnweiler.

*

Hieronder zie je de weide, waar de foto’s gemaakt zijn.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Hier zie je op de voorgrond een veld met peultjes van het Koolzaad.
Wat zal dat een mooi gezicht geweest zijn, toen dat in bloei stond!

*

*

Onderstaande vlinder fotografeerdeik in de tuin van de buren.

4 Reacties to “Meer vlinders in Duitsland”

  1. Wat een heerlijke serie met die mooie vergezichten en je weitje is een lustoord voor elke fotograaf🙂
    Je lvbeestje steelt vandaag toch wel de show.
    Dag en fijne tijd

  2. Hilde said

    mooi hoor al die vlinders!

  3. Hannie. said

    Wat een mooie serie. Leuk dat je ook het Koevinkje hebt gefotografeerd. Die zag ik vorige week voor het eerst. Ik kon er gelukkig ook foto’s van maken.

  4. Ank Pot said

    Mooi plekje daar zeg en wat heerlijk als je er zoveel vlinders kunt vinden en fotograferen. Dat Dambordje is een prachtvlindertje en hij staat er supermooi op. Ook de Sint Jansvlinder heb je weer een paar keer mooi te pakken. Ik zag er vanmiddag weer eentje fladderen bij de Dobbe evenals 1 Weidebeekjuffer, dus er is hoop ;0)
    Dat koolzaadveld zal prachtig zijn geweest met het uitzicht op het dal.
    Fijne dag verder!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
