riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Allemaal beestjes….

Posted by riaphilips op 7 augustus 2013

Naast de vele vlinders waren er tijdens onze vakantie in Duitsland ook heel wat andere beestjes te zien.

 photo IMG_7347.jpg

*

 photo IMG_7350.jpg

*

 photo IMG_7221.jpg

*

*

 photo IMG_6650.jpg

*

*

*

 photo IMG_6582.jpg

*

*

 photo IMG_6514.jpg

*

 photo IMG_6142.jpg

*

 photo IMG_6036.jpg

*

 photo IMG_5741.jpg

*

 photo IMG_5655.jpg

*

 photo IMG_4835.jpg

4 Reacties to “Allemaal beestjes….”

  1. Anne-Marie said

    Hallo Ria, ik was net bij Ank en zag jouw naam ook. je maakt nog steeds schitterende foto’s.
    Ik kom zeker vaker langs, fijn weekend, Anne-Marie

  2. Wat mooi Ria en na tijden weer eens komen kijken gelijk griezelen met zo’n griezelige hazelworm!
    Prachtige foto’s van al die beestjes heb je gemaakt. Ik dacht dat ik het wat beter onder de knie kreeg, maar als ik jouw foto’s zie, moet ik nog veel oefenen!
    Ik wil weer gaan bloggen, maar al oude logs van iedereen van meer dan een maand kan ik niet meer van commentaar voorzien. Hooguit even bekijken.
    Groetjes.

  3. Wat zijn de foto`s weer mooi….prachtige macro`s zitten erbij.
    Top beestjesserie.
    En fijne dag gehad vandaag ?
    Jij ook van harte en voor jullie beiden een dikke kus.
    Morgen gaan we op huis aan !

  4. Ank Pot said

    Die hazelworm, geweldig!! Die heb ik nog nooit in het echt gezien, super dat je hem op de foto hebt! Die rups is ook prachtig, er kruipt en vliegt heel wat moois rond in de natuur.
    Fijne dag! (ondanks de regen!)

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
