riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Voor elk wat wils….

Posted by riaphilips op 17 augustus 2013

Foto’s van Vlinders, Libellen, Kikkertjes van slechts enkele centimeters en nog veel meer.

 photo IMG_8433.jpg

*

*

 photo IMG_8924.jpg

*

 photo IMG_8969.jpg

*

*

 photo IMG_8993.jpg

*

 photo IMG_8996.jpg

*

*

*

*

 photo IMG_9085.jpg

*

*

 photo IMG_9151.jpg

*

 photo IMG_9158.jpg

*

 photo IMG_9168.jpg

*

*

*

 photo IMG_9223.jpg

*

 photo IMG_7777.jpg

*

 photo IMG_7650.jpg

*

 photo IMG_7642.jpg

7 Reacties to “Voor elk wat wils….”

  1. Mooie en leuke beestjes heb je weer verzameld en allemaal even mooi gefotografeerd, maar ik val toch voor de eerste foto van de koe en het konijn!
    Groetjes

  2. keyfo said

    Prachtig al die insekten heb je er mooi op gezet.
    Vooral het blauwtje is mooi scherp, hoorde daar straks op de radio dat het een heel goed vlinderjaar was.
    Die kikkertjes zijn leuk, zie ze hier in de tuin ook,nog niet op de foto gekregen, zijn 2 cm lang.
    Groetjes

  3. Die koe+konijn zijn wel erg leuk en je blauwtje en al die mooie juffers of libellen.
    Mooi `beestjesserie` weer.
    @ En was het gezellig in A ?

  4. Een hele mooie serie

  5. mini said

    leuk die konijntjes in de wei die niet bang zij voor de koe.

  6. Evelyne said

    Hi Ria,
    Wat laat je prachtige foto’s zien!
    Geweldige site heb je.
    Fotograferen is ook een hobby van mij.
    Ik zou graag willen weten met wat voor lens je deze mooie macro foto’s maakt.
    Zelf heb ik een Canon EOS 500D.
    Zou je me dat willen mailen, je zou me er een groot plezier mee doen.

    Vriendelijke groet, Evelyne
    evelyneneed@hotmail.com

  7. Ank Pot said

    Uiteraard spreekt mij de eerste foto het meest aan ;0) maar de rest mag er ook wezen. Een mooie variatie aan insecten en de kikkertjes niet te vergeten, daarvan ik de tweede foto het mooist.
    Welterusten!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
