riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Wat is het toch mooi…

Posted by riaphilips op 30 augustus 2013

Op het ogenblik is de natuur op haar mooist, vind ik.
Overal zie je vlinders ( het is een geweldig vlinderjaar ) en Libellen.
Ook de andere insecten laten zich niet onbetuigd.
Daarom is dit voorlopig het laatste bericht, dat ik hier plaats.
Voorlopig hoor…met een paar weekjes ben ik er weer…ik ga volop genieten van al dit moois🙂

 photo IMG_0111.jpg

*

 photo IMG_0096.jpg

*

 photo IMG_0078.jpg

*

 photo IMG_0076.jpg

*

 photo IMG_0073.jpg

*

 photo IMG_0057.jpg

*

 photo IMG_0050.jpg

*

 photo IMG_0039.jpg

Soms kun je door je positie iets te veranderen een heel andere achtergrondkleur krijgen, zoals bij de voorgaande foto en de foto hieronder.

 photo IMG_0038.jpg

*

 photo IMG_0028.jpg

*

 photo IMG_0027.jpg

*

 photo IMG_9997.jpg

*

 photo IMG_9986.jpg

*

 photo IMG_9984.jpg

*

 photo IMG_9970.jpg

*

 photo IMG_9967.jpg

*

*

 photo IMG_9890.jpg

*

*

 photo IMG_9868.jpg

*

 photo IMG_9850.jpg

*

 photo IMG_9826.jpg

*

 photo IMG_9821.jpg

*

 photo IMG_9812.jpg

*

 photo IMG_9785.jpg

Allemaal een fijn weekend gewenst!

4 Reacties to “Wat is het toch mooi…”

  1. Mooi dat jonge vogeltje dat je nog gespot hebt! Ik had nog niet zo lang geleden ook nog een jong koolmeesje. Geregeld komt die, met ik denk de moedervogel nog in de tuin in de bomen, maar dat zie je nu niet zo goed door de bladeren. Hoewel boom van de buren ineens al het blad bruin werd en afviel: de droogte, want na dagelijks sproeien loopt die weer uit!
    Prachtig al de vlinders en libellen. Zelfs bij mij in de tuin zie ik dit jaar vlinders. Het schijnt idd een goed vlinderjaar te zijn!
    Veel plezier en over een paar weken zien we wel wat je mee terug brengt. Vast veel fraaie foto’s!
    Ikzelf ga ook binnenkort een ander deel van Nederland bewonderen (Amerongse Berg), dus naast Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug.
    Dus geen Drenthe dit jaar en dat is toch even wennen.
    Groetjes en ook een fijn weekend!

  2. Hannie. said

    Wat een mooie foto’s heb je gemaakt van de vogeltjes. Mooie serie.

  3. Dat vogeltje is helemaal top tussen al die toppers
    Fijne weken en genietse

  4. Ank Pot said

    Wat een schitterende serie is dit ook weer Ria! Wat een schattig jong vogeltje had je daar te pakken? Leuk die laatste ‘moeder en kind’ foto! prachtig ook de Luzernevlindwer, waar ik helemaal jaloers op ben ;0)
    Geniet ze lekker van al het moois om je heen!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
