riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Weer terug op het honk….

Posted by riaphilips op 12 september 2013

We zijn weer terug van een korte vakantie in Luxemburg.
Omdat het weer ook daar flink omgeslagen is, zijn we wat eerder teruggekomen.
Maar de eerste week was het weer fantastisch!!
Ook in Luxemburg was het lang droog geweest. Dat kun je zien op de volgende foto….

 photo IMG_1248.jpg

Gelukkig was er voldoende water in de omgeving.

 photo IMG_1176.jpg

*

 photo IMG_1177.jpg

We stonden met onze caravan op een camping in de buurt van de stad Luxemburg.

 photo IMG_1197.jpg

Anderen kampeerden in een tentje….

 photo IMG_1196.jpg

Er zijn ook mensen, die “kamperen” in een “villa”……

 photo IMG_1198.jpg

Zo af en toe kwam er een vliegtuig over.

 photo IMG_1264.jpg

Tijdens de wandelingen viel er weer genoeg moois te zien.

*

 photo IMG_1225.jpg

*

 photo IMG_1218.jpg

*

 photo IMG_1231.jpg

*

 photo IMG_1187.jpg

*

 photo IMG_1200.jpg

Deze laatste foto maakt duidelijk, dat ook daar de herfst in aantocht is….dat gaat weer kleurrijke foto’s opleveren🙂

4 Reacties to “Weer terug op het honk….”

  1. Je bent dus weer terug (je feed werkte dus niet)
    En je hebt veel moois gezien, de eerste dagen en toen het weer omsloeg heb ik nog aan jullie gedacht !

  2. Het is maar goed dat ik even kijk, want je bent alweer terug! Ik ook maar dat was ook de bedoeling. Ik had net nog de laatste week mooi weer, dus dat was boffen, want mijn voorjaarsvakantie was zeer van de frisse!
    Leuke serie en ja vliegtuigen overal. Inmiddels zit ik hier thuis buiten de militaire route naar Gilze-Rijen ook in een duidelijke burgerluchtvaartroute. Daar wordt je niet blij van. Zo’n rijdende villa zag ik vorige week ook nog! Een vermogen op wielen.
    Mooi die 2 koeien en ook dat vogeltje. Lijkt nog best jong! Een mooie zomerse serie met al herfstachtige trekjes.
    Groetjes en een fijn weekend ondanks het wisselvallige weer!

  3. Evelyne said

    Wat weer een prachtige foto’s, het was weer genieten.
    Ja, de herfst is op komst en dat geeft inderdaad mooie kleuren.
    Ga proberen ook iets vast te leggen van dit mooie seizoen.

    Groetjes, Evelyne

  4. Ank Pot said

    Welkom terug! Wat een paleis sleuren sommige mensen mee dat kun je toch echt geen kamperen meer noemen.

    Ik helemaal voor het jonge pluizige Koolmeesje , wat een schatje. De zwammetjes hebben een mooi kleurtje, tja de herfst is voelbaar en zichtbaar!

    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
