riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Overgang

Posted by riaphilips op 20 september 2013

We zitten duidelijk in de overgang naar herfstig weer.
Het is nog maar een week geleden, dat ik o.a. libellen en juffers fotografeerde,
maar ook paddenstoelen en een zonneharp tijdens een mistige ochtend….

*

 photo IMG_1652.jpg

*

 photo IMG_1536.jpg

*

 photo IMG_1586.jpg

*

*

 photo IMG_1673.jpg

*

 photo IMG_1662.jpg

Ik wens jullie een heel fijn weekend.

5 Reacties to “Overgang”

  1. Wat kijkt die libelle leuk en lief over het randje van de plank.
    Maar je 1-ste foto steelt de show

  2. In mijn mailbox stond: Riafotografeerd ” Overgang”.
    Ik dacht wat kan ik verwachten als ik ga kijken…….Mensen????……..
    maar nee ….ik zag mooie natuurfoto´s en prachtige macro´s….heel mooi.
    Fijn week-end.

  3. Ik hoop dat we weer een mooie herfst krijgen, want heerlijk om te fotograferen.
    Leuk die libel, die net over het randje kijkt: “kiekeboe”!
    Prachtig de zonnestralen. Allemaal fraaie foto’s!
    Groetjes en een zonnig weekend.

  4. Ank Pot said

    Ja we zitten massaal in de overgang *lol* Prachtig die eerste foto met die rode wants, wat een mooie compositie met rustige achtergrond! ook die over het randje loerende Libel is geweldig en de zonneharp is ook super. Het wordt de komende dagen misschien nog een graad of 20 maar de herfst is niet meer te stoppen!
    Jullie ook alvast een fijn weekend!

  5. Hannie. said

    Er komt weer een mooie tijd aan, te zien aan je foto’s. Er zijn dus al mooie verse paddenstoelen.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
