riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Paddenstoelenboom

Posted by riaphilips op 26 september 2013

Nog nooit eerder zag ik een boom, waar zoveel paddenstoelen op groeien!

*

 photo IMG_2040.jpg

*

 photo IMG_2047.jpg

*

Afgelopen dinsdag ben ik ook langs deze boom gefietst en is het me niet opgevallen.
Vandaag fietsten er ook mensen langs zonder er naar te kijken….gek, hè?
De herfst is echt begonnen🙂

6 Reacties to “Paddenstoelenboom”

  1. ingrid janssen said

    de herfst vind ik ook erg mooi ….. groetjes ingrid janssen

  2. Het zal wel de “Stamhouder” zijn……….🙂

  3. Prachtig is `ie`
    Foto 3 vind ik helemaal mooi
    Fijn weekend en genietse van het mooie weer als je tijd hebt !!

  4. Niet iedereen is bekend met de natuur en kijken niet in detail maar naar het grote geheel Ria. Laat mij en jij maar in detail kijken en er gaat een wereld voor ons open. Mooie foto’s.

  5. Ank Pot said

    Wow wat prachtig zeg en allemaal van die schitterende porseleinzwammen er op, dat is toch geweldig. En zo te zien komen er nog wel meer aan! Mooie serie foto’s!

    Welterusten!

  6. Dat zijn er wel heeeeel veel Ria! Maar leuk om te zien en natuurlijk om te fotograferen.
    Daar kun je wel blijven schieten.
    Na de toch wel 2 bijzondere winters en ook zomers zie je dat er veel bomen dood zijn gegaan en dat is uiteraard lekker voor de paddenstoelen en zwammen! Leuke serie.
    Groetjes en alvast een fijn weekend.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
