riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Koetsentocht Bathmen

Posted by riaphilips op 30 september 2013

Het laatste weekend van september is er in ons dorp altijd kermis en op de zondag wordt er
traditioneel door de Koetsenvereniging “d’Olde Mölle”  een koetsentocht gehouden.Dit jaar gebeurde dat al voor de 24e keer.
Ik geniet er altijd enorm van en met mij vele bezoekers aan de kermis.
Het weer was schitterend, maar met de felle zon was het moeilijk fotograferen.
Ik laat hier weer een aantal foto’s van de aanspanningen zien.

 photo IMG_2128.jpg

*

 photo IMG_2141.jpg

*

 photo IMG_2149.jpg

*

*

 photo IMG_2216.jpg

*

 photo IMG_2565.jpg

*

 photo Pony.jpg

*

 photo IMG_2223.jpg

*

 photo IMG_2228.jpg

*

 photo IMG_2582.jpg

*

*

 photo 25e6d52e-7d29-456c-ad07-223d0cf8fe6d.jpg

*

 photo IMG_2206.jpg

Zoals je ziet genieten de deelnemers zelf ook volop tijdens deze tocht……🙂

3 Reacties to “Koetsentocht Bathmen”

  1. Toch zijn het leuke foto’s geworden, maar met dit super zonnige weer is het moeilijk fotograferen. Dat ondervind ik ook met het maken van mijn weerfoto’s. Voor de meteorologen is het saai weer en eigenlijk voor de weerfotografen ook.
    Maar voor het evenement is het natuurlijk wel zo leuk als het goed weer is, want stromende regen is minder leuk!
    Met Ank eens dat het kleine paardje wel een zware taak heeft gekregen met een flinke jongedame in de wagen.
    Gezellige serie weer.
    Groetjes

  2. Leuke vrolijke serie is dit geworden en dat de zon fel scheen is idd een handicap, maar het gaat tenslotte om de sfeer hè ?
    En die breng je goed over ;-0

  3. Ank Pot said

    Ik neem aan dat je wilde zeggen het laatste weekend van september??
    Leuke serie weer met voor mij de vierde foto als ‘winnaar’! Het kleine 1-persoons koetsje met het minipaardje er voor vind ik een zielige vertoning, het arme dier dat zo’n gewicht moet voort trekken, als daar een (kleiner/lichter) kind in had gezeten oké maar dit vind ik niks hoor!
    Je voorlaatste foto heeft een erge blauwzweem, had je je witbalans verkeerd staan. Wel een leuk gezicht die proostende mensen!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
