riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Vogels in de Amsterdamse Waterleiding Duinen

Posted by riaphilips op 3 oktober 2013

Gisteren was ik weer met Ank in de Amsterdamse Waterleiding Duinen.
We hebben heel wat Damherten gezien, maar ook kwamen we deze vogels tegen.
Het Roodborstje zagen we al direct bij het begin van onze wandeling.
Het beestje was totaal niet schuw en gaf ons alle kans om hem te fotograferen.

 photo IMG_2282.jpg

*

 photo IMG_2288.jpg

*

 photo IMG_2292.jpg

*

 photo IMG_2307.jpg

We zagen ook veel Kuifeenden.

 photo IMG_2818.jpg

Deze Canadese gans was geblesseerd aan z’n vleugel en liep in z’n eentje de kost bij elkaar te scharrelen.

 photo IMG_2824.jpg

In m’n volgende bericht komen de Damherten aan de beurt.

4 Reacties to “Vogels in de Amsterdamse Waterleiding Duinen”

  1. Gitty said

    Ik kom van Ank en was benieuwd naar jouw AWD.
    Jij hebt een heel ander, maar zeker niet minder mooi, begin Ria!
    Als ik het goed begrijp zijn niet alleen de vossen maar ook de vogels daar tam?🙂
    Leuke serie over het Roodborstje maar ook de reiger is super gaaf!

    Groetjesss oet Enter!
    Gitty

  2. Een prachtig roodborstje is het, dus die dacht ik zal me eens uitgebreid door de dames laten fotograferen!!
    Mooi de reiger in vlucht en leuk al die kuifeenden. Is een beetje een grappig uitziende eend.
    Groetjes en een fijn weekend!

  3. Ja twee bloggers op pad geeft veel mooi foto´s, allebei uit een andere invalshoek.
    Het roodborstje bleef wel heeel lang zitten, ik denk dat hij wist dat het bloggers waren en dat wij dus zo mee genieten konden. 🙂

  4. Ank Pot said

    Leuk om te zien dat jij net weer uit een andere hoek hebt gefotografeerd! Wat een mooie foto van de opstijgende reiger.
    Weltrusten!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
