riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Echt herfst!

Posted by riaphilips op 16 oktober 2013

Prachtige herfstkleuren.

 photo IMG_3147.jpg

*

 photo IMG_3150.jpg

*

 photo IMG_3156.jpg

*

*

*

 photo IMG_3308.jpg

*

*

5 Reacties to “Echt herfst!”

  1. Leuk het vogeltje. Dacht een winterkoninkje maar is dus een boomkruiper. Die heb ik nog nooit gezien.
    Prachtige bladerenfoto en ook de slinger met “sterretjes” Mooi al die paddenstoelen. Het is nu echt genieten in het bos. Je struikelt bijna over al het moois.
    Soms fiets ik maar door, want anders sta je de hele dag te fotograferen!
    Groetjes

  2. Ach die boomkruiper ! Heel mooi. De rest ook natuurlijk .

  3. Hannie. said

    Vanuit de ziekenboeg kan ik gelukkig via jouw foto’s van de herfst genieten.

  4. Ik heb heerlijk met je meegelopen en genoten van jouw kleurige herfst
    Maar je waslijn met sterretjes is wel de Topper🙂

  5. Prachtige herfst.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
