riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Zo is het maar net….

Posted by riaphilips op 27 oktober 2013

 photo IMG_3897.jpg

En dat heb ik vandaag gedaan. Ik was al vroeg op stap en kwam allerlei moois tegen….

 photo IMG_3900.jpg

*

 photo IMG_3888.jpg

*

*

*

 photo IMG_3915.jpg

*

*

*

 photo IMG_3884.jpg

*

 photo IMG_3866.jpg

*

 photo IMG_3864.jpg

*

 photo IMG_3796.jpg

*

En in mijn tuin blijven ze onverstoorbaar doorbloeien… 🙂

 photo IMG_3777.jpg

2 Reacties to “Zo is het maar net….”

  1. Mooie herfstlog weer en die bomen zullen nu wel wat kaler zijn🙂
    Je reiger staat er puik op, net als al die mooie blommetjes

  2. Ank Pot said

    Wat veel bloemen heb je nog in je blog, geweldig! Opvallend het verschil bij de bomen, dat was me hier ook al opgevallen, sommigen zijn al helemaal kaal anderen mooi gekleurd en weer anderen nog helemaal groen. Die laatsten krijgen het zwaar morgen met de storm. Prachtig je vierde foto en ook je vliegende reiger springt er uit!

    Fijne avond!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
