riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Herfstcreaties – deel 1

Posted by riaphilips op 4 november 2013

Elke keer sta ik weer verwonderd te kijken naar de prachtige natuurlijke creaties in het bos en op het veld.
Het zijn er zoveel, dat ik er een paar logs mee kan vullen.

*

*

 photo IMG_4010.jpg

*

 photo IMG_4011.jpg

*

 photo IMG_4004.jpg

*

*

*

 photo IMG_3981.jpg

*

 photo IMG_3976.jpg

*

 photo IMG_3962.jpg

*

 photo IMG_3970.jpg

*

*

*

Wordt vervolgd…..

7 Reacties to “Herfstcreaties – deel 1”

  1. Geweldige serie is dit weer, ik begon met nr1 (die wolkenkrabber) en 4 zijn zo mooi, maar toen kwamen er nog meer bij en nu ben ik de tel kwijt🙂 Maar je moeder en kind en die bruine zijn ook super.

  2. Een prachtige serie paddenstoelen in het bos. Heel mooi weergeven.

  3. ingrid janssen said

    de natuur is zooo mooi daar moeten de mensen eens vaker bij stil staan

  4. Hilde said

    weer een heerlijke reeks Ria!!!

  5. Prachtige serie, met het zwerminktzwammetje op een en de bos foto als hoogtepunten.
    Mooie bos foto’s maken is best moeilijk.

  6. Ank Pot said

    Mooi mooi mooi!! Die pruikzwam (?) op de derde foto schitterend en de porseleinzwammetjes op de vierde vind ik supermooi! maar de voorlaatste foto gaat wat mij betreft dit keer met de eer strijken, een plaatje!!!
    Regent het bij jullie ook zo? Hier pijpenstelen!!! Laat het voor deze week maar leeg regenen (kon dat maar)!!
    groetjes van Ank

    • riaphilips said

      Ja Ank, hier is het ook bar en boos. Het komt af en toe met bakken uit de lucht.
      Dat moet deze week inderdaad nog wel veranderen, hè?
      Ik denk niet, dat het een pruikzwam is. Het leek meer op een hele grote schimmelplek aan de boom.
      Toen ik dichterbij kwam en inzoomde, zag ik pas de structuur.
      Groetjes, Ria.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
