riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Kleur in de AWD

Posted by riaphilips op 9 november 2013

Afgelopen donderdag was ik weer met Ank in de Amsterdamse Waterleidingduinen.
In mijn omgeving zeggen ze dan: ” Alweer!! “….. ja alweer …….. :
Het is zo’n schitterend gebied, dat we er wel elke dag zouden willen rondstruinen.
De weergoden waren ons goed gezind en af en toe kwam zelfs de zon tevoorschijn.
Dan lichten de herfstkleuren mooi op.  Schitterend!!!
Het oranje van de Duindoorn en rood van de Kardinaalsmuts voeren nu de boventoon.
Af en toe ontdek je dan ineens het gewei van een Damhert tussen de struiken🙂

 photo IMG_4137.jpg

Wij hebben niet gefietst, maar gewandeld en na zo’n dag ben je dan bekaf, maar dat hebben we er voor over…..

 photo IMG_4148.jpg

*

 photo IMG_4238.jpg

*

 photo IMG_4134.jpg

*

 photo IMG_4135.jpg

*

 photo IMG_4136.jpg

*

 photo IMG_4125.jpg

*

 photo IMG_4118.jpg

*

 photo IMG_4108.jpg

*

 photo IMG_4068.jpg

*

 photo IMG_4063.jpg

*

 photo IMG_4062.jpg

*

 photo IMG_4060.jpg

 photo IMG_4153.jpg

*

 photo IMG_4227.jpg

*

 photo IMG_4236.jpg

Wordt vervolgd……..

3 Reacties to “Kleur in de AWD”

  1. Prachtig oranje van de duindoorn. In mijn jeugd vond ik ze al zo mooi toen ik in Katwijk aan Zee woonde.
    Ze hebben wel venijnige stekels !
    Mooi de kardinaalsmutsen. Dat die nog zo uitbundig bloeien, maar nog nauwelijks vorst gehad.
    Groetjes

  2. Hilde said

    ik kan me voorstellen dat je daar zo graag heen trekt, wat een prachtig gebied. de oranje en rode kleuren zijn erg mooi! en de foto’s met het damhert, WAAAAAAAAAUW die zijn echt subliem Ria!!! eet het damhert de bessen of de blaadjes van de duindoorn, of beide?
    groetjes en fijn weekend, Hilde

  3. Ank Pot said

    O wat mooi toch! als ik deze serie zie wil er zo weer heen! Schitterend dat enorme gewei van dat hert dat ons wel weg kon kijken en onbeweeglijk bleef staan maar uiteindelijk toch voor de bessen ging. Je Judasoren ook prachtig geworden en je laatste overzichtsfoto is ook geweldig mooi!

    groetjes van Ank

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
