riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Vossen in de AWD – deel 2

Posted by riaphilips op 12 november 2013

Zoals ik al zei, waren er nog een paar vossen, waarvan we foto’s genomen hebben.
Ze waren duidelijk al wat ouder dan de voorgaande.

 photo IMG_4332.jpg

*

 photo IMG_4317.jpg

*

 photo IMG_4335.jpg

*

 photo IMG_4336.jpg

*

 photo IMG_4338.jpg

*

*

*

 photo IMG_4378.jpg

*

 photo IMG_4398.jpg

*

*

 photo IMG_4412.jpg

*

 photo IMG_4425.jpg

*

*

 photo IMG_4431.jpg

Ik prijs me werkelijk gelukkig, dat ik deze foto’s heb mogen maken van deze prachtige dieren.

7 Reacties to “Vossen in de AWD – deel 2”

  1. peter said

    Dit is de oude moervos ook wel moertje genoemd en die is wel degelijk tam, ik herken hem aan het beschadigde oortje en de bobbeltjes bij de ogen. Zit meestal bij de schuilhut…..

  2. Evelyne said

    Wow Ria wat een prachtige foto’s. Tijdens het kijken bedacht ik me wat een voorrecht het is om deze dieren tegen te komen in de natuur.
    Ik wordt er helemaal blij van!
    Prachtige foto’s, bedankt voor het delen met mij!!!
    Groetjes, Evelyne

  3. Deze had ik overgeslagen. Te hard voorbijgefietst….
    Duidelijk de oude garde bij de vossen. Eentje is echt aan zijn middagdutje toe met zijn gegaap!
    Wat hebben deze dieren eigenlijk prachtige staarten, maar ja daar liepen de dames vroeger mee om hun nek!
    Groetjes

  4. Helma said

    Het zijn ook prachtige dieren en deze lijken niet echt
    op de aanwezige rugzakvossen. Prachtige kleuren en heel mooi vastgelegd.
    Groetjes, Helma

  5. Hilde said

    ja, prachtige dieren Ria!
    mooie serie.
    groetjes, Hilde

  6. Ja, wat zal dat een geluksgevoel gegeven hebben.
    Dat geloof ik graag🙂
    De foto`s zijn ook wonderschoon, stuk voor stuk !

  7. Ank Pot said

    Ook dit is weer een mooie serie geworden en overduidelijk twee verschillende vossen hoewel ik daar ter plekke even over twijfelde. Ja het waren weer geluksmomenten om deze prachtbeesten van zo dichtbij te mogen aanschouwen en nu is het weer nagenieten van de foto’s!

    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
