riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Damherten in de AWD

Posted by riaphilips op 14 november 2013

Ik laat hier niet alleen foto’s zien van de Damherten, maar ook van paddenstoelen en mossen.
Opvallend in het landschap waren ook de witte, kaalgevreten takken.

 photo IMG_4071.jpg

*

 photo IMG_4139.jpg

*

*

*

*

 photo IMG_4188.jpg

*

 photo IMG_4205.jpg

*

*

 photo IMG_4206.jpg

*

 photo IMG_4210.jpg

Het stel hieronder is vast over ons aan het roddelen, denk je ook niet ????

 photo IMG_4222.jpg

*

 photo IMG_4266.jpg

*

 photo IMG_4289.jpg

*

 photo IMG_4293.jpg

*

 photo IMG_4297.jpg

*

 photo IMG_4315.jpg

Wordt vervolgd….

4 Reacties to “Damherten in de AWD”

  1. Die herten zien zo veel van die rare mensen met die “lange toeters” voorbij komen, dat ze daarover lopen te grappen.
    Mooi al die verschillende mossen. In het kleine natuurgebied bij mij in de buurt schijnen ook bijzondere soorten te zitten, maar ik heb er niet zo’n verstand van. Die kale takken of stammen zie ik hier ook wel, maar dan is het vaak maar gedeeltelijk en dat doen waarschijnlijk de Hooglanders met hun horens.
    Groetjes en ik fiets nog even naar het slot.

  2. Misschien durfden ze niet te vragen waar jullie jullie toestellen vandaan hadden, konden ze ook eens foto`s maken van al die leuke goedlachse en blije mensen <lol.
    Prachtige foto`s weer van je paddo`s en damherten

    @En bedankt voor de link, ik heb hem al opgeslagen, want iets op google opzoeken….zoek altijd net verkeerd😦

  3. Hilde said

    wat heb ik weer genoten van deze prachtige serie Ria! de damherten zijn zo schattig.
    hartelijke groet, Hilde

  4. Ank Pot said

    Nou die twee staan vast en zeker over ons te smoezen, dat kan niet missen! En is dat het bankje waar we onze lunch hebben zitten nuttigen? Vreemd hè die knaagsporen aan de takken terwijl er nog voedsel in overvloed is. De mossen paddo’s heb je er ook mooi opstaan!

    groetjessss!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
